Τεχνολογία

Ο «Neos» τρόπος ψηφιακών πληρωμών είναι ελληνικός και αναπτύσσεται στις αγορές της βόρειας Ευρώπης

Ο «Neos» τρόπος ψηφιακών πληρωμών είναι ελληνικός και αναπτύσσεται στις αγορές της βόρειας Ευρώπης

Σε συμφωνία με τη σουηδική Fidesmo, που εξειδικεύεται στην παροχή εξελιγμένων υπηρεσιών ηλεκτρονικών πληρωμών και συνεργάζεται με τη Mastercard, προχώρησε η ελληνική start up εταιρία Neos, η οποία δραστηριοποιείται στη δημιουργία και κατασκευή κοσμημάτων ανέπαφων πληρωμών. Συνδυάζοντας τεχνολογίες αιχμής με την τέχνη της χειροποίητης κατασκευής κοσμημάτων, η Neos (πλήρης ονομασία Neos Beyond Payments) δημιουργεί και διαθέτει στην ευρωπαϊκή αγορά βραχιόλια και αξεσουάρ που λειτουργούν όπως μια κάρτα ανέπαφων πληρωμών. Δίνει έτσι τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πραγματοποιούν τις πληρωμές του σε οποιοδήποτε τερματικό (POS) ανέπαφων συναλλαγών, απλά με μία κίνηση του χεριού του, με το βραχιόλι που φορούν.

Η Neos δραστηριοποιείται ήδη προς τις αγορές της Σουηδίας, της Νορβηγίας και της Δανίας (εκεί όπου η χρήση καρτών τείνει να οδηγήσει στην εξάλειψη των μετρητών), όπως επίσης και προς τη γερμανική αγορά, με προοπτικές επέκτασης σε Βρετανία, Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Τα προϊόντα της κατασκευάζονται στην Ελλάδα.

Όπως αναφέρουν στελέχη της εταιρίας, εκμεταλλευόμενη την τεχνολογία του passive tokenization (μέσω αυτής είναι εφικτή η αντικατάσταση - προστασία των στοιχείων της κάρτας με έναν μοναδικό αριθμό, το token, που αποκρυπτογραφείται μόνο όταν αυτό ζητηθεί για την πραγματοποίηση μίας συναλλαγής), η Neos δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να συνδέσουν τα κοσμήματά της - εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια - με όποια από τις υποστηριζόμενες κάρτες πληρωμών. Η σύνδεση γίνεται μέσω Android φορητών συσκευών ή και κατά την αγορά από το ηλεκτρονικό κατάστημα neospay.com.

Όπως αναφέρουν στελέχη της Neos, με αφορμή την ανακοίνωση συνεργασίας, τα κοσμήματα και τα wearables πληρωμών της εταιρίας λειτουργούν χωρίς μπαταρία, άρα δεν χρειάζονται φόρτιση και είναι πάντα λειτουργικά και έτοιμα για την πραγματοποίηση ανέπαφων πληρωμών. Είναι αδιάβροχα και λειτουργούν αυτόνομα. Ανά πάσα στιγμή, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα, εύκολα και με ασφάλεια, μέσω Android εφαρμογής, να αλλάξει τη συνδεδεμένη κάρτα πληρωμών, αφαιρώντας την υπάρχουσα και προσθέτοντας μία άλλη. Σε περίπτωση, δε, απώλειας του βραχιολιού, μπορεί άμεσα μέσω του smartphone να ακυρώσει τη σύνδεση της κάρτας με το κόσμημα, χωρίς να χρειαστεί να ακυρώσει την ίδια την κάρτα πληρωμών.

Δίνοντας έμφαση στον σχεδιασμό, η Neos έχει ως στόχο τη δημιουργία κοσμημάτων και αξεσουάρ που φοριούνται (wearables) που ο χρήστης αγαπά και θέλει να φορά, κάνοντας παράλληλα εύκολα, γρήγορα και ανέπαφα τις καθημερινές του πληρωμές. Επίσης, δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στον συνδυασμό ποιοτικών και συνάμα ανθεκτικών υλικών, όπως το ασήμι, το ατσάλι και το δέρμα. Από τη διαθέσιμη συλλογή κοσμημάτων και wearables δεν λείπουν και εκείνα που είναι κατασκευασμένα από βιοδιασπώμενα, φιλικά προς το περιβάλλον, υλικά.
Η Neos είναι μία από τις πρώτες ευρωπαϊκές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αναδυόμενη αγορά των κοσμημάτων πληρωμών, όντας πρωτοπόρος στην κατασκευή NFC wearables που συνδυάζουν στοιχεία και από μέταλλο.

Μεγάλη άνοδος συναλλαγών μέσω συσκευών όπως κοσμήματα και βραχιόλια

Σύμφωνα με τη Mastercard, 175 εκατομμύρια Ευρωπαίοι καταναλωτές δηλώνουν έτοιμοι να χρησιμοποιήσουν wearables για την πραγματοποίηση πληρωμών, τη στιγμή που η πρόσφατη πανδημία και η αύξηση των ορίων πραγματοποίησης συναλλαγών χωρίς την υποχρεωτική χρήση PIN έχουν εκτοξεύσει τον όγκο των ανέπαφων πληρωμών πανευρωπαϊκά. Ειδικότερα, η χρήση κοσμημάτων και αξεσουάρ - όπως αυτά που κατασκευάζει και διαθέτει ήδη η Neos - παρουσιάζει μεγάλη άνοδο στην Ευρώπη, με οκταπλασιασμό (x8) των συναλλαγών που πραγματοποιούνται με τη χρήση τους, χρόνο με τον χρόνο.

Συνιδρυτές της Neos είναι οι Βαγγέλης Καραλής, Μυρτώ Κοντογιάννη και Παναγιώτης Μαρκίδης, όλοι τους με μακρά πορεία στον χώρο του επιχειρήσεων, της παραγωγής προϊόντων και της επικοινωνίας, αντίστοιχα.

Η Neos συμμετείχε στον πρόσφατο κύκλο επιτάχυνσης της επιχειρηματικής δράσης του προγράμματος Egg, το οποίο είναι μία σύμπραξη της Eurobank και του Corallia.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το ilialive.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις Ειδήσεις

Σχετικά Άρθρα

tsoukalas popup