Ενημέρωση από την «μαμά» εταιρεία για πάγωμα των παραγωγών. Τρέχουν να ενημερώσουν για την κατάσταση τους πελάτες οι αντιπρόσωποι της μάρκας…
Η πανδημία έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην αγορά του αυτοκινήτου αλλά και στην εφοδιαστική αλυσίδα. Σα να μην έφτανε μόνο αυτό, οι εχθροπραξίες στην Ουκρανία έχουν δημιουργήσει νέα προβλήματα σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Από τη μία η ζήτηση και από την άλλη οι προμηθευτές, έχουν δυσκολέψει την κατάσταση στα εργοστάσια.
Μεταξύ αυτών προβλήματα αντιμετωπίζει και η Toyota η οποία πριν από δύο περίπου εβδομάδες είχε κάνει γνωστό πως θα μειώσει την παραγωγή από τον Απρίλιο προκειμένου να μειωθούν και τα προβλήματα που υπάρχουν με τους προμηθευτές. Σύμφωνα μάλιστα με το Reuters η Toyota είχε διακόψει την παραγωγή στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην πόλη Changchun της Κίνας, λόγω νέων περιορισμών COVID-19.
Σταματά η παραγωγή για 3 μήνες;
Όπως είναι ήδη γνωστό το βασικότερο πρόβλημα επικεντρώνεται στην έλλειψη ημιαγωγών που έχει δημιουργήσει τεράστια θέματα τόσο στον κλάδο του αυτοκινήτου όσο και της τεχνολογίας. Το κόστος μάλιστα πολλών υλικών έχει αυξηθεί σημαντικά με αποτέλεσμα να βλέπουμε συνεχώς και αυξήσεις στις τελικές τιμές των αυτοκινήτων, ενώ κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί πού θα σταματήσει το ράλι των τιμών.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto, πριν από λίγες ημέρες η Toyota Europe ενημέρωσε τους συνεργάτες της, μεταξύ αυτών και την Ελλάδα, πως η παραγωγή των αυτοκινήτων θα σταματήσει για 3 μήνες, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Αυτό θα ισχύσει από τις παραγωγές Απριλίου, γεγονός που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα και στην εγχώρια αγορά.
Τι γίνεται στην Ελλάδα;
Στην Ελλάδα η ζήτηση των αυτοκινήτων της Toyota είναι μεγάλη και αυτό θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Αυτό σημαίνει πως οι επόμενοι μήνες θα είναι δύσκολοι τόσο για την μάρκα όσο και τους αντιπροσώπους της που θα αναγκαστούν να έρθουν σε συνεννόηση με όσους έχουν παραγγείλει νέο αυτοκίνητο.
Αξίζει να σημειώσουμε πως από την αρχή του έτους η ιαπωνική φίρμα κατέχει στη χώρα μας το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων ενώ τον Μάρτιο διατήρησε την πρωτιά με 1.134 ταξινομήσεις (δεύτερη η Hyundai και τρίτη η Peugeot).
Πάντως και παρά το προβλήματα που υπάρχουν, η Toyota πιστεύει πως θα διατηρήσει τον ετήσιο στόχο παραγωγής οχημάτων που είναι οι 8.5 εκατομμύρια μονάδες.
Πηγή: newsauto.gr