Σάββατο, 02 Απριλίου 2022 13:48

Τεράστιο πρόβλημα με τις παραγωγές η Toyota – Τι γίνεται με την Ελλάδα

Γράφτηκε από την

Ενημέρωση από την «μαμά» εταιρεία για πάγωμα των παραγωγών. Τρέχουν να ενημερώσουν για την κατάσταση τους πελάτες οι αντιπρόσωποι της μάρκας…

Η πανδημία έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην αγορά του αυτοκινήτου αλλά και στην εφοδιαστική αλυσίδα. Σα να μην έφτανε μόνο αυτό, οι εχθροπραξίες στην Ουκρανία έχουν δημιουργήσει νέα προβλήματα σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Από τη μία η ζήτηση και από την άλλη οι προμηθευτές, έχουν δυσκολέψει την κατάσταση στα εργοστάσια.

Μεταξύ αυτών προβλήματα αντιμετωπίζει και η Toyota η οποία πριν από δύο περίπου εβδομάδες είχε κάνει γνωστό πως θα μειώσει την παραγωγή από τον Απρίλιο προκειμένου να μειωθούν και τα προβλήματα που υπάρχουν με τους προμηθευτές. Σύμφωνα μάλιστα με το Reuters η Toyota είχε διακόψει την παραγωγή στο εργοστάσιο που βρίσκεται στην πόλη Changchun της Κίνας, λόγω νέων περιορισμών COVID-19.

Σταματά η παραγωγή για 3 μήνες;

Όπως είναι ήδη γνωστό το βασικότερο πρόβλημα επικεντρώνεται στην έλλειψη ημιαγωγών που έχει δημιουργήσει τεράστια θέματα τόσο στον κλάδο του αυτοκινήτου όσο και της τεχνολογίας. Το κόστος μάλιστα πολλών υλικών έχει αυξηθεί σημαντικά με αποτέλεσμα να βλέπουμε συνεχώς και αυξήσεις στις τελικές τιμές των αυτοκινήτων, ενώ κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί πού θα σταματήσει το ράλι των τιμών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto, πριν από λίγες ημέρες η Toyota Europe ενημέρωσε τους συνεργάτες της, μεταξύ αυτών και την Ελλάδα, πως η παραγωγή των αυτοκινήτων θα σταματήσει για 3 μήνες, λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Αυτό θα ισχύσει από τις παραγωγές Απριλίου, γεγονός που θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα και στην εγχώρια αγορά.

Τι γίνεται στην Ελλάδα;

Στην Ελλάδα η ζήτηση των αυτοκινήτων της Toyota είναι μεγάλη και αυτό θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Αυτό σημαίνει πως οι επόμενοι μήνες θα είναι δύσκολοι τόσο για την μάρκα όσο και τους αντιπροσώπους της που θα αναγκαστούν να έρθουν σε συνεννόηση με όσους έχουν παραγγείλει νέο αυτοκίνητο.

Αξίζει να σημειώσουμε πως από την αρχή του έτους η ιαπωνική φίρμα κατέχει στη χώρα μας το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων ενώ τον Μάρτιο διατήρησε την πρωτιά με 1.134 ταξινομήσεις (δεύτερη η Hyundai και τρίτη η Peugeot).

Πάντως και παρά το προβλήματα που υπάρχουν, η Toyota πιστεύει πως θα διατηρήσει τον ετήσιο στόχο παραγωγής οχημάτων που είναι οι 8.5 εκατομμύρια μονάδες.

Πηγή: newsauto.gr

Τελευταία τροποποίηση στις Σάββατο, 02 Απριλίου 2022 12:33

Σχετικά Άρθρα

  • Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2
    Η Toyota σκέφτεται σοβαρά το MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.
    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή.
    Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο
    H Toyota GR Corolla και με χειροκίνητο κιβώτιο

    Οι εν δυνάμει αγοραστές της ανανεωμένης GR Corolla, επιθυμούν την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο.

    Η ανανεωμένη Toyota GR Corolla αρχίζει μέσα στο 2025 το εμπορικό της ταξίδι, προσφέροντας μια άκρως ενδιαφέρουσα επιλογή στο αγοραστικό της κοινό, είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή με αυτόματο 8άρι.

    Σε πείσμα των καιρών, φαίνεται ότι το ποσοστό που θέλει το χειροκίνητο κιβώτιο δεν είναι αμελητέο. Σύμφωνα με εκπρόσωπο της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις ΗΠΑ, υπολογίζεται ότι το 80% των πωλήσεων του «hot hatch» θα αφορούν στην χειροκίνητη έκδοση.

    Και αυτό ακούγεται και είναι -αν μην τι άλλο- εντυπωσιακό, γιατί το νέο εξελιγμένο και πολύ πιο άμεσο στις αλλαγές αυτόματο κιβώτιο, θεωρητικά αναδεικνύει περισσότερο τις αρετές του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 300 ίππων.

    Από την άλλη, η εκτίμηση αυτή δικαιώνει την εμμονή του επίτιμου προέδρου και Master Driver, Ακίο Τογιόντα, ο οποίος εδώ και αρκετά χρόνια τονίζει προς πάσα κατεύθυνση ότι το χειροκίνητο κιβώτιο δεν έχει «πεθάνει».
    Πηγή: Protothema.gr
  • Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86
    Οι περίεργες εκδόσεις της Toyota AE86

    Στο πλαίσιο ενός δημιουργικού project, μηχανικοί της Toyota παρουσίασαν δύο ιδιαίτερες μετατροπές με βάση την θρυλική AE86

    Η Toyota επέλεξε ένα θρυλικό της αυτοκίνητο προκειμένου να το βελτιώσει και να δώσει την ευκαιρία στους φίλους των vintage αυτοκινήτων να το οδηγήσουν για λίγες ώρες. Πρόκειται για την μοναδική Toyota AE86, το περίφημο αυτοκίνητο του Τακούμι Τακαχάσι στο οσκαρικό άνιμε Initial D που δεν έχανε από κανέναν στις αναβάσεις της ιαπωνικής επαρχίας. Αυτήν τη φορά ωστόσο οι μηχανικοί που ανέλαβαν το customizing είχαν άλλα στο μυαλό τους. Αποφάσισαν να δημιουργήσουν δύο εκδόσεις, μία με βενζινοκινητήρα και μία με ηλεκτροκινητήρα, αλλά με πολύ χαμηλή απόδοση.
    Στην περίπτωση της βενζινοκίνητης ΑΕ86, κάτω από το καπό έχει τοποθετηθεί ο κινητήρας από το Toyota GR Yaris χωρίς το… τούρμπο. Ο τρικύλινδρος κινητήρας λοιπόν αποδίδει μόλις 112 ίππους (από 268) και 160 Nm ροπής και συνοδεύεται από 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το ευτύχημα είναι ότι το αυτοκίνητο ζυγίζει μόλις 980 κιλά.

    Από την άλλη, η ηλεκτροκίνητη AE86 αποδίδει λίγο περισσότερο, 127 ίππους και 150 Nm ροπής, αλλά ζυγίζει λίγο περισσότερο, 1.070 κιλά. Το εντυπωσιακό στην ηλεκτροκίνητη έκδοση είναι ότι διαθέτει επίσης μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων!
    Οι φίλοι της Toyota AE86 στην Ιαπωνία θα έχουν την ευκαιρία να νοικιάσουν και οδηγήσουν τα δύο ΑΕ86 κάθε Πέμπτη και Παρασκευή από τις 17 Οκτωβρίου μέχρι και τις 20 Δεκεμβρίου.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2
    Πιθανή η επιστροφή του Toyota MR2

    Πληθαίνουν συνεχώς οι φήμες σχετικά με την επιστροφή του Toyota MR2, το οποίο ενδεχομένως να έρθει το 2026 με σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με αυτό που γνωρίζαμε.

    Το νέο μοντέλο θα μπορούσε να διαθέτει σύστημα τετρακίνησης και ισχύ 400 ίππων, κάτι που θα άλλαζε εντελώς την πισωκίνητη φιλοσοφία του κλασικού MR2. Αυτό θα σηματοδοτούσε μια σημαντική απόκλιση από προηγούμενες φήμες που υποστήριζαν ότι ετοιμαζόταν μια πισωκίνητη έκδοση με κινητήρα τύπου GR Corolla.

    Οι τελευταίες αναφορές από το ιαπωνικό BestCar δείχνουν ότι η επόμενη γενιά του MR2 θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων με υπερτροφοδότηση, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Mazda και τη Subaru, και θα μπορούσε να πωλείται στη λιανική γύρω στα 65.000 ευρώ. Αν αληθεύει, αυτό θα το τοποθετούσε στο εξωτερικό ανάμεσα σε σπορ αυτοκίνητα με κινητήρα στο κέντρο όπως η Porsche 718 και η Lotus Emira, δίνοντας στους λάτρεις της αυτοκίνησης άλλη μια μη ηλεκτρική, μη υβριδική επιλογή. Αυτές οι εξελίξεις ευθυγραμμίζονται με την ευρύτερη προσπάθεια της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει οχήματα υψηλών επιδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά τη στροφή της βιομηχανίας προς την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία δουλεύει εντατικά πάνω σε έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα μπορούσε να μπει στο MR2.
    Αν και οι λεπτομέρειες είναι ακόμα εικασίες, υπάρχουν όλο και περισσότερες ενδείξεις ότι η Toyota σκέφτεται σοβαρά να επαναφέρει το MR2, το οποίο διακόπηκε το 2007. Αυτή η πιθανή αναβίωση θα ενθουσιάσει τους οπαδούς των σπορ συμπαγών αυτοκινήτων με επίκεντρο τον οδηγό, ειδικά καθώς όλο και λιγότεροι κατασκευαστές εστιάζουν σε αυτή την κατηγορία. Προς το παρόν, όμως, όλα παραμένουν φήμες, αλλά οι ελπίδες για την επιστροφή αυτού του εμβληματικού αυτοκινήτου είναι μεγάλες.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Η μελιτζάνα της Ηλείας, θύμα του πολέμου στη Μέση Ανατολή - Σαπίζει αδιάθετη στα χωράφια
    Η μελιτζάνα της Ηλείας, θύμα του πολέμου στη Μέση Ανατολή – Σαπίζει αδιάθετη στα χωράφια

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Την τοπική παραγωγή αγροτικών προϊόντων φαίνεται ότι έχει επηρεάσει άμεσα η έκρυθμη κατάσταση που επικρατεί στην Μέση Ανατολή με χαρακτηριστικό παράδειγμα την παραγωγή μελιτζάνας στην Ηλεία.

    Ο παραγωγός Κωνσταντίνος Χριστόπουλος από το Στρούσι, περιέγραψε στο Gaia365.gr και στο ilialive.gr τις συνέπειες που βιώνει η τοπική γεωργία λόγω του πολέμου, εξηγώντας πως η σύγκρουση έχει προκαλέσει σοβαρές δυσλειτουργίες στις εμπορικές συμφωνίες με την εγχώρια βιομηχανία επεξεργασίας τροφίμων.

    Σύμφωνα με τον κ. Χριστόπουλο, η μελιτζάνα που παράγεται στην περιοχή προορίζεται για επεξεργασία σε μελιτζανοσαλάτα, σε εργοστάσιο στο Τραγανό, το οποίο με τη σειρά του συνεργάζεται με ισραηλινές εταιρείες.

    melitzana 5

    Ωστόσο, όπως έκανε γνωστό, ενημερώθηκαν από τους υπευθύνους του εργοστασίου ότι τα φετινά συμφωνητικά “έκλεισαν” νωρίς και δεν θα πάρουν άλλο προϊόν, παρά μόνο κάποιες μικροποσότητες από άλλους καλλιεργητές.

    «Τώρα αυτό που μας είπανε είναι ότι έχουν κλείσει τα συμφωνητικά μας, τα οποία κάνουμε κάθε χρόνο με το εργοστάσιο και επειδή έτυχε να είμαστε καλοί παραγωγοί εμείς στο Στρούσι και τα κλείσαμε νωρίς τα συμφωνητικά, στην ουσία μας τιμωρούν και σταματάμε την συγκομιδή της καλλιέργειας. Βέβαια όλο αυτό έχει από πίσω του άλλη ερμηνεία και αυτή η ερμηνεία είναι ο πόλεμος που γίνεται στη Μέση Ανατολή καθώς αυτό το προϊόν πήγαινε στην βιομηχανία για μεταποίηση και για μελιτζανοσαλάτα για το οποίο έχουν σύμβαση με τους Ισραηλινούς.

    Αυτά τα αποτελέσματα του πολέμου ήρθαν και σε εμάς και αυτή τη στιγμή μένει το προϊόν στο χωράφι και σαπίζει.

    Έτσι, μας ενημέρωσαν την προηγούμενη εβδομάδα ότι δεν θα πάρουν άλλη μελιτζάνα, θα πάρουν κάποιες μικροποσότητες αυτή την εβδομάδα, από κάποιους καλλιεργητές που στην ουσία δεν έκλεισαν τα συμφωνητικά» αναφέρει ο κ. Χριστόπουλος, τονίζοντας πως σε προηγούμενες χρονιές η συγκομιδή συνεχιζόταν μέχρι και τον Νοέμβριο.

    «Κι άλλες χρονιές βάζαμε μελιτζάνα και την έπαιρναν μέχρι και τέλος Οκτώβρη ενώ πέρυσι δίναμε μέχρι τέλος Νοέμβρη. Φέτος δεν ξέρω τι έχει συμβεί, οι μελιτζάνες είναι σε πολύ καλή κατάσταση, όμως δεν είναι ένα προϊόν που μπορεί να αντέξει παραπάνω και να μείνει στο χωράφι και κάποια στιγμή θα αρχίσει να σαπίζει».

    melitzana 3

    Καύσωνες και έλλειψη νερού επηρέασαν το προϊόν

    Η χρονιά ξεκίνησε με θετικές προοπτικές για τους παραγωγούς μελιτζάνας, με τη συγκομιδή να ξεκινά στις αρχές Ιουλίου. Ωστόσο, η παραγωγή επηρεάστηκε από πολλούς παράγοντες, όπως η διαχείριση του νερού και οι παρατεταμένοι καύσωνες.

    Αν και η μελιτζάνα είναι ανθεκτική στις υψηλές θερμοκρασίες, όπως επισημαίνει ο κ. Χριστόπουλος, οι διακοπές στην άρδευση περιόρισαν την ανάπτυξη του καρπού, με αποτέλεσμα πολλές μελιτζάνες να παραμείνουν μικρές και να κιτρινίσουν πριν προλάβουν να αναπτυχθούν.

    Κοστοβόρα η καλλιέργεια της μελιτζάνας

    Ο κ. Χριστόπουλος σημειώνει επίσης πως η καλλιέργεια μελιτζάνας είναι ιδιαίτερα δαπανηρή. Το κόστος του σπόρου φτάνει τα 100 ευρώ ανά στρέμμα, ενώ τα συνολικά έξοδα για λιπάσματα, φυτοπροστασία και σταγονίδια κυμαίνονται στα 500-600 ευρώ ανά στρέμμα, χωρίς να συμπεριλαμβάνεται το εργατικό κόστος, που εξακολουθεί να αποτελεί “πληγή” για τους καλλιεργητές λόγω της έλλειψης εργατών γης.

    melitzana 2

    “Θα σαπίσουν στο χωράφι μου 30 τόνοι μελιτζάνα”

    «Περιμέναμε αυτή την εποχή να πάρουμε κάποιες ποσότητες καθώς για εμάς τους καλλιεργητές είναι ανέξοδη αφού δρόσισε ο καιρός και το φυτό μπόρεσε και σταθεροποιήθηκε σε κάποιες θερμοκρασίες.

    Τώρα που περιμέναμε λοιπόν κι εμείς να βγάλουμε ένα κέρδος, έχουμε αυτή την εξέλιξη. Εγώ συγκεκριμένα στα 15 στρέμματα λίαν επιεικώς έχω γύρω στους 30 τόνους μελιτζάνα που θα σαπίσει στο χωράφι».

    Αντιμέτωπος με την προοπτική να χάσει τη φετινή σοδειά, ο κ. Χριστόπουλος σκέφτεται να προσφέρει τις μελιτζάνες δωρεάν σε κοινωφελή ιδρύματα, πληρώνοντας από την τσέπη του τα έξοδα της συγκομιδής. «Είμαστε τέσσερις παραγωγοί στο Στρούσι που καλλιεργούμε από 15 μέχρι 20 στρέμματα ο καθένας. Όλοι μας βρισκόμαστε στην ίδια κατάσταση», καταλήγει, εκφράζοντας την απογοήτευσή του για την κατάσταση που επικρατεί.

    melitzana 4

  • Ηλεία: Κρίση στην καλλιέργεια βιομηχανικής πιπεριάς - Κλιματική αλλαγή, έλλειψη εργατών και άρδευσης απειλούν την παραγωγή
    Ηλεία: Κρίση στην καλλιέργεια βιομηχανικής πιπεριάς - Κλιματική αλλαγή, έλλειψη εργατών και άρδευσης απειλούν την παραγωγή

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Σε σοβαρό κίνδυνο τόσο για την παραγωγή όσο και για τη συνέχιση της καλλιέργειας της βιομηχανικής πιπεριάς στην Ηλεία, θέτουν τα έντονα προβλήματα που έχουν προκύψει και έχουν επηρεάσει σε μεγάλο βαθμό το ίδιο το προϊόν και κατ΄ επέκταση τους καλλιεργητές.

    Όπως επισημαίνει ο παραγωγός Κώστας Χριστόπουλος, από την περιοχή του Στρουσίου, η βιομηχανική πιπεριά, αυτό το σημαντικό εξαγώγιμο προϊόν με τη μορφή τουρσιού, βρίσκεται πλέον σε κρίσιμο σημείο.

    Χωρίς την απαραίτητη στήριξη από την πολιτεία, την Περιφέρεια και τους αρμόδιους φορείς, η συνέχιση της καλλιέργειας στο νομό, θα είναι αμφίβολη, θέτοντας σε επισφάλεια το βιοτικό επίπεδο των παραγωγών και την οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.

    Ο κ. Χριστόπουλος, μίλησε στο Gaia365.gr και στο ilialive.gr για τα σημαντικά θέματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι καλλιεργητές, αναδεικνύοντας την κλιματική αλλαγή, το εργατικό δυναμικό και την άρδευση ως κύρια ζητήματα.

    piperia 5

    Κλιματική αλλαγή και παρατεταμένος καύσωνας

    Όπως επεσήμανε ο κ. Χριστόπουλος η αλλαγή του κλίματος και οι αυξημένες θερμοκρασίες έχουν επιφέρει σημαντικές και αρνητικές επιπτώσεις στην παραγωγή. Η φετινή χρονιά ήταν εξαιρετικά δύσκολη λόγω του παρατεταμένου καύσωνα, έχοντας ως αποτέλεσμα την πτώση των ανθών και τη μείωση της παραγωγής. «Το φυτό είναι ένας ζωντανός οργανισμός και μετά τους 37 °C σταματάει να παράγει», εξήγησε ο κ. Χριστόπουλος, ο οποίος προσπάθησε με τη βοήθεια γεωπόνου να διατηρήσει τα πιπέρια σε καλή κατάσταση, αλλά αυτό παράλληλα αύξησε σημαντικά το κόστος παραγωγής. «Σήμερα, το κόστος ανά στρέμμα αγγίζει τα 700-800 ευρώ, χωρίς να υπολογιστούν τα εργατικά» τόνισε υπογραμμίζοντας το δυσβάστακτο πλέον κόστος της παραγωγής.

    Έλλειψη Εργατικού Δυναμικού

    Ένα ακόμα σημαντικό πρόβλημα ειδικά για την συγκομιδή του πιπεριού, είναι η δυσκολία εύρεσης εργατικών χεριών. «Στο πιπέρι, δεν υπάρχει μηχανική συλλογή όπως σε άλλες καλλιέργειες, και η συγκομιδή είναι μόνο χειρωνακτική», σημειώνει ο παραγωγός, εξηγώντας πως η γραφειοκρατία και η έλλειψη προσωρινών ΑΜΚΑ και ΑΦΜ για τους εργάτες, έχουν καθυστερήσει τη συγκομιδή, επιτείνοντας την πίεση στους παραγωγούς.

    Για τον λόγο αυτό ο κ. Χριστόπουλος απευθυνόμενος στην Περιφέρεια ζητά να προωθήσει λύσεις για την απλοποίηση των διαδικασιών, ώστε να μπορέσουν οι καλλιεργητές να καλύπτουν τις ανάγκες τους σε εργατικό δυναμικό και να ολοκληρώνουν χωρίς πρόβλημα την συγκομιδή.

    Προβλήματα άρδευσης

    Η διαχείριση του νερού άρδευσης αποτελεί ακόμη έναν κρίσιμο παράγοντα για την καλλιέργεια της πιπεριάς. «Η φετινή χρονιά βγήκε με πάρα πολύ μεγάλη δυσκολία. Αυτή τη στιγμή φαίνεται ότι θα έχουμε σοβαρό πρόβλημα αν ο ταμιευτήρας του Πηνειού δεν γεμίσει νερό για να μπορέσουμε να καλλιεργήσουμε. Οι υπεύθυνοι της διαχείρισης του νερού θεωρώ ότι προσπάθησαν αλλά δεν τα κατάφεραν», λέει ο κ. Χριστόπουλος, εξηγώντας πως η έλλειψη συνεχούς ροής νερού, οδήγησε σε ακανόνιστη άρδευση, με αποτέλεσμα τα φυτά να μην μπορούν να αναπτυχθούν σωστά.

    Αποζημιώσεις και ανάγκη στήριξης από τον ΕΛΓΑ

    Οι παραγωγοί πιπεριάς στην Ηλεία, όπως και σε πολλές άλλες περιοχές, πληρώνουν ασφάλιστρα στον ΕΛΓΑ, αναμένοντας την κάλυψη ζημιών που προκαλούνται από φυσικές καταστροφές όπως οι καύσωνες, επισημαίνει με αγανάκτηση ο κ. Χριστόπουλος καταγγέλλοντας την καθυστέρηση στην απόδοση των πορισμάτων από τον ΕΛΓΑ σχετικά με τις απώλειες παραγωγής λόγω των καιρικών φαινομένων. «Αν δεν πάρουμε αποζημίωση, η καλλιέργεια γίνεται ασύμφορη και αναγκαστικά θα πρέπει να την σταματήσουμε», τονίζει, υπογραμμίζοντας την ανάγκη άμεσης στήριξης από τον Οργανισμό.

    piperia 2

    piperia 3

    piperia 4

  • Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη
    Η Toyota GR Corolla εισβάλει στην Ευρώπη

    Η Toyota σκέφτεται σοβαρά να λανσάρει την κορυφαία έκδοση της Corolla και στην ευρωπαϊκή αγορά.

    Η Toyota πιθανότατα ετοιμάζεται να λανσάρει την σκληροπυρηνική GR Corolla στην Ευρώπη, με τα πρωτότυπα μοντέλα δοκιμών να έχουν εντοπιστεί στην πίστα του Nürburgring.

    Οι ευρωπαίοι λάτρεις των «hot hatches» και ειδικά αυτοί της Toyota ζητούσαν εδώ και καιρό την έκδοση GR Corolla να διατίθεται και στην ευρωπαϊκή αγορά και φαίνεται ότι αυτό μπορεί σύντομα να γίνει πραγματικότητα.

    Αυτή τη στιγμή η κορυφαία έκδοση της γκάμας πωλείται στις αγορές των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας και εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,6 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 304 ίππους (+43 ίππους συγκριτικά με το GR Yaris).

    Όπως και το Yaris, η Corolla προσφέρει σύστημα τετρακίνησης και μπορεί να εξοπλιστεί είτε με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.

    Αυτό την καθιστά ισχυρό ανταγωνιστή μοντέλων όπως η BMW M135i, το Honda Civic Type R και το Volkswagen Golf R.

    Η GR Corolla κατασκευάζεται στις εγκαταστάσεις της Toyota στο Motomachi της Ιαπωνίας, ενώ διατίθεται και μια ισχυρότερη έκδοση (GRMN), η οποία διαθέτει μικρότερη απόσταση από το έδαφος, ενώ έχει τοποθετηθεί και μία μεγαλύτερη πίσω αεροτομή.

    Στην περίπτωση που το μοντέλο ξεκινήσει τις πωλήσεις του στην Ευρώπη, η τιμή του αναμένεται να ξεπεράσει εύκολα τις 60.000 ευρώ.
    Πηγή: Protothema.gr
  • Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla
    Σε διαδικασία ανανέωσης η Toyota GR Corolla

    H Toyota εξελίσσει μία νέα εκδοχή της κορυφαίας έκδοσης στη γκάμα της Corolla.

    Πριν από λίγο καιρό η Toyota τοποθέτησε στην σκληροπυρηνική έκδοση GR Corolla ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, καθώς και ένα αναβαθμισμένο μοτέρ, ενώ όλα δείχνουν ότι δε θα μείνει μόνο σε αυτά.

    Απόδειξη των παραπάνω αποτελεί η πρωτότυπη έκδοση δοκιμών της GR Corolla που εμφανίστηκε τον προηγούμενο μήνα σε γερμανικούς δρόμους με ανθρώπους της Toyota πίσω από το τιμόνι.

    Δυστυχώς, οι λεπτομέρειες σχετικά με το ανανεωμένο μοντέλο είναι ελάχιστες και δεν είναι καθόλου ξεκάθαρο το τι ετοιμάζει η Toyota. Η καλύτερη υπόθεσή μας, είναι πως μιλάμε για το facelift της GR Corolla ή στην καλύτερη περίπτωση, για μία ειδική έκδοσή της.

    Υπενθυμίζουμε, ότι η παρούσα Corolla υπάρχει από το 2018 και η «hot-hatch» εκδοχή της από το 2022. Συνεπώς, η ανανέωσή τους πρέπει να βρίσκεται στα άμεσα σχέδια των Ιαπώνων.

    Αν κρίνουμε πάντως από τις ελάχιστες διαφορές, συγκριτικά με το παρόν μοντέλο, τότε το πιθανότερο είναι πως μιλάμε για μία μικρής βαθμίδας ανανέωση, ώστε να διατηρηθεί η GR Corolla στην επικαιρότητα.


    Οι τελευταίες αναβαθμίσεις που έγιναν από την Toyota στο μικρομεσαίο hot-hatch μοντέλο αφορούσαν στην ενσωμάτωση του launch control, νέες λεπτομέρειες στο εσωτερικό και αναβαθμίσεις στην ανάρτηση.

    Η πιο ηχηρή, όμως, αναβάθμιση αφορούσε στον τρικύλινδρο κινητήρα των 1,6 λίτρων, που η απόδοσή του ανέβηκε στους 304 ίππους και 400 Nm ροπής.
    Πηγή: Protothema.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Βλαχαντώνη Ολυμπία - Μεσιτικό Γραφείο