Κυριακή, 20 Μαρτίου 2022 19:56

F1 GP Μπαχρέιν: Κυριαρχία Ferrari!

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Σε έναν επεισοδιακό αγώνα η Ferrari έκανε το 1-2 με τον Leclerc πρώτο έπειτα από μεγάλη μάχη με τον Verstappen! Τρίτος ο Hamilton ενώ σε εφιάλτη εξελίχθηκε ο αγώνας για την Red Bull…

Η εκκίνηση ήταν εντυπωσιακή με τον Leclerc να κλείνει επιθετικά την εσωτερική στον Verstappen. Ο Ολλανδός θα έστριβε δεύτερος μπροστά από τον Sainz, τη στιγμή που ένα στιγμιαίο “ψάρεμα” της RB18 του Perez θα έδινε την ευκαιρία στον Hamilton να περάσει τέταρτος. Ο Perez θα έχανε και την 5η θέση από τον Magnussen την στιγμή που ο Bottas καταποντιζόταν στην 14η θέση.

Σύντομα ο Perez θα ανέβαζε ρυθμό προσπερνώντας τον Magnussen έπειτα από μπλοκάρισμα που είχε ο τελευταίος στην αρχή του τρίτου γύρου. Ο Δανός θα έχανε άλλη μία θέση από τον Russell έπειτα από ένα ακόμη λάθος στην στροφή 1.

Αναπόφευκτη φθορά

Τα καινούργια μονοθέσια αποδείχτηκαν αρκετά δύστροπα με μεγάλο φορτίο καυσίμου. Επιπλέον, η μεγάλη φθορά στην soft γόμα δυσκόλεψε περαιτέρω τους οδηγούς. Όλο το grid πλην των McLaren είχε επιλέξει να ξεκινήσει με αυτήν. Για την ομάδα από το Woking η τραγωδία του Σαββάτου συνεχίστηκε και την Κυριακή. Οι Norris-Ricciardo θα παρέμεναν εκτός ρυθμού σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.

Στην αρχή του 10ου γύρου ο Leclerc είχε ανοίξει διαφορά 3 δευτερολέπτων από τον Verstappen, με τον Sainz επτά πιο πίσω. Ο Hamilton κρατιόταν με σχετική άνεση πίσω από τον Ισπανό αλλά σύντομα θα έπρεπε να αντιμετωπίσει τον Perez ο οποίος δεν άργησε να βρεθεί κοντά στον διαχύτη της W13. Η κίνηση του Sergio θα ξεκινούσε στην στροφή 1 για να ολοκληρωθεί στην είσοδο της 4. Η Mercedes δεν μπορούσε να ακολουθήσει τον ρυθμό των πρωτοπόρων.

Τα ελαστικά του Hamilton είχαν αρχίσει να φθείρονται και ο Βρετανός θα έμπαινε για την hard γόμα στον 12ο γύρο. Η σύντομη μονομαχία του με τον Zhou στον γύρο εξόδου κατέδειξε την δυσκολία των νέων μονοθεσίων -λόγω και του περιορισμού της χρήσης ηλεκτρικών κουβερτών- να φέρουν γρήγορα τα ελαστικά τους σε θερμοκρασία λειτουργίας.

Η συνέχεια της μονομαχίας του Σαββάτου

Ο Verstappen αντιμετώπιζε προβλήματα με την ελκτική πρόσφυση της RB18 με τη διαφορά του από τον Leclerc να αγγίζει στον 15ο γύρο τα 4 δευτερόλεπτα. Τότε η Red Bull θα επιχειρούσε το undercut βάζοντας τα soft στον Verstappen. Πίσω του θα έμπαινε ο Sainz ο οποίος σε εκείνο το σημείο βρισκόταν πιο κοντά στον Perez παρά στον Verstappen.

Ένα γύρο αργότερα ήταν η σειρά του Leclerc να σταματήσει. Ο Charles θα κρατιόταν μετά βίας μπροστά στην στροφή 1 και από εκεί θα άρχιζε μία συγκλονιστική μονομαχία μεταξύ εκείνου και του Verstappen. Στην αρχή του 17ου γύρου ο Max βουτάει εντυπωσιακά στα φρένα για την πρώτη στροφή. Η απάντηση του Leclerc είναι άμεση από την εξωτερική της 4.

Στον επόμενο γύρο ο Verstappen θα περνούσε και πάλι θεαματικά στην πρώτη στροφή αλλά ο Leclerc θα απαντούσε και πάλι, παίρνοντας την εσωτερική αυτή τη φορά της 4. Ο Max θα επιχειρούσε ξανά στην αρχή του 19ου γύρου -όντας αρκετά πιο πίσω αυτήν την φορά- με αποτέλεσμα να μπλοκάρει τον εσωτερικό τροχό. Ο Leclerc κρατήθηκε σοφά στην εξωτερική κερδίζοντας οριστικά την πρώτη μάχη.

Ferrari εναντίον Red Bull

Αναμφίβολα, στην τραχιά άσφαλτο του Sakhir, η μεσαία γόμα της Pirelli αποδείχτηκε το πιο καλά ισορροπημένο ελαστικό για τον αγώνα. Αυτήν θα επέλεγε ο Verstappen στον 31ο γύρο κατά τη δεύτερη στάση του. Στον αμέσως επόμενο γύρο ο Leclerc θα απαντούσε φορώντας κι εκείνος την medium. Παρά την ισχύ του undercut στο Μπαχρέιν ο Charles θα έβγαινε και πάλι μπροστά, πιο άνετα αυτή τη φορά.

Η F1-75 πλέον φαινόταν ανώτερη από την RB18 και στην διαχείριση των ελαστικών με τον Leclerc να ανοίγει τη διαφορά κατά βούληση. Αυτό θα ανάγκαζε την Red Bull να πετάξει λευκή πετσέτα, ουσιαστικά, φωνάζοντας τον Verstappen για στάση στον 44ο γύρο. Ο Max θα έβγαινε τρίτος πίσω από τον Sainz παραπονούμενος για προβλήματα με το τιμόνι.

Ο αγώνας των Ταύρων εκτροχιάζεται

Τα προβλήματα αυτά όμως θα ήταν μόνο η αρχή. Στον 46ο γύρο θα εγκατέλειπε ο Gasly με πρόβλημα στην μονάδα ισχύος. Αυτό προκάλεσε αυτοκίνητο ασφαλείας με την πλειονότητα των οδηγών να εκμεταλλεύεται την ευκαιρία για το δωρεάν pit stop. Όλα τα μονοθέσια πια φορούσαν τα soft Pirelli. Η πρώτη πεντάδα ήταν Leclerc, Verstappen, Sainz, Perez και Hamilton.

Το Safety Car θα έμενε μέχρι και τον 50ο γύρο στην πίστα. Σε όλο το μεσοδιάστημα ο Verstappen συνέχισε να ενημερώνει την ομάδα του ότι το τιμόνι είχε βαρύνει πολύ. Φαινόταν πώς θα έπρεπε απλώς να υπομείνει αυτήν την δυσκολία εν όψει μιας δεύτερης μονομαχίας με τον Leclerc. Όμως εκείνη δεν θα ερχόταν ποτέ.

Αρχικά, στην επανεκκίνηση ο Max έκανε λάθος κλείνοντας πολύ στην εσωτερική της τελευταίας στροφής. Ο Leclerc έφυγε άνετα μπροστά την στιγμή που εκείνος ήταν αναγκασμένος να αμυνθεί έναντι του Sainz. Οι Sainz-Hamilton θα πίεζαν τις δύο Red Bull με εκείνην του Verstappen να αντιμετωπίζει πλέον προβλήματα και με την μπαταρία. Αυτό θα κατέστρεφε τον αγώνα του Ολλανδού ο οποίος θα εγκατέλειπε στον 55ο γύρο.

Όμως, ο εφιάλτης για την Red Bull δεν είχε ολοκληρωθεί ακόμη. Καθώς η μόνη RB18 που είχε απομείνει έμπαινε στην πρώτη στροφή του τελευταίου γύρου ο κινητήρας έσβησε αναγκάζοντας τον Perez σε τετ-α-κε και εγκατάλειψη. Έτσι, η τρίτη θέση πέρασε στον Hamilton, ένα αποτέλεσμα που πριν την εκκίνηση φάνταζε απίθανο για τον Βρετανό. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Russell, Magnussen, Bottas, Ocon, Tsunoda, Alonso και Zhou, οποίος κατάφερε να βαθμολογηθεί στο ντεμπούτο του!

Ιδανικό ξεκίνημα

Η ημέρα όμως ανήκε στην Ferrari. Η Scuderia έπειτα από δύο δύσκολα χρόνια φαίνεται πώς έχει επιστρέψει δυναμικά. Το πρωτάθλημα, φυσικά, μόλις έχει ξεκινήσει. Σε μία τόσο μεγάλη σεζόν, με νέα μονοθέσια είναι πολύ εύκολο να ανατραπούν οι ισορροπίες ανά πάσα στιγμή. Η κατάληξη του αγώνα για τις Red Bull είναι η καλύτερη απόδειξη. Η συνολική εικόνα στο Μπαχρέιν, ωστόσο, δεν μπορεί παρά να γεμίζει με αισιοδοξία τους ανθρώπους της. Ιδίως τον Charles Leclerc.

Τελευταία τροποποίηση στις Κυριακή, 20 Μαρτίου 2022 23:21

Σχετικά Άρθρα

  • Μπραντ Πιτ: Κυκλοφόρησε το teaser της νέας του ταινίας «F1»
    Μπραντ Πιτ: Κυκλοφόρησε το teaser της νέας του ταινίας «F1»

    Ο ηθοποιός υποδύεται έναν πρώην οδηγό της F1, ο οποίος επιστρέφει στην ενεργό δράση

    Κυκλοφόρησε το πρώτο teaser της πολυσυζητημένης ταινίας «F1», με πρωταγωνιστή τον Μπραντ Πιτ.
    Το βίντεο αρχίζει με τη μουσική του θρυλικού τραγουδιού «We Will Rock You» των Queen και στα πλάνα μπορεί κανείς να παρακολουθήσει ένα γρήγορο μοντάζ με πίστες του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
    Δείτε το teaser:
    Την ταινία έχει αναλάβει η εταιρεία Apple Original Film. Πρόκειται για μια τεράστια παραγωγή, με δημοσιεύματα να αναφέρουν ότι ο προϋπολογισμός έχει ξεπεράσει τα 300 εκατ. δολάρια.

    Το σενάριο υπογράφει ο Έχρεν Κρούγκερ, με τον Μπραντ Πιτ να υποδύεται έναν πρώην οδηγό της F1, ο οποίος επιστρέφει στην ενεργό δράση για να βοηθήσει ένα νέο ταλέντο, τον Joshua Pearce, να ενταχθεί στην ομάδα APXGP.

    Στο πλάι του ο Βρετανο-Νιγηριανός ηθοποιός Ντάμσον Ίντρις, ο Οσκαρικός Χαβιέ Μπαρδέμ και οι Κέρι Κόντον, Τομπάιας Μένζις, Σάρα Νάιλς, Κιμ Μπόντνια και Μαξ Φερστάπεν.
    Πηγή: Protothema.gr
  • F1: Η τελευταία χρονιά του Λιούις Χάμιλτον με την Mercedes ξεκίνησε σήμερα
    F1: Η τελευταία χρονιά του Λιούις Χάμιλτον με την Mercedes ξεκίνησε σήμερα

    Ο Λιούις Χάμιλτον έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην τελευταία του χρονιά με την Mercedes.

    Πρώτη δημόσια εμφάνιση για τον Λιούις Χάμιλτον μετά την ανακοίνωση της μεταγραφής του στην Ferrari το 2025, καθώς ο βρετανός πιλότος βρέθηκε στην τελετή παρουσίασης του μονοθεσίου W15 της Mercedes. Ο Χάμιλτον θα αγωνιστεί για τελευταία χρονιά με τα «ασημένια βέλη», στα οποία εντάχθηκε το 2013 και έκτοτε κέρδισε 6 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών.

    Δεδομένων των προβλημάτων που αντιμετώπισε με τα μονοθέσια των προηγούμενων ετών (W13 και W14, το 2022 και το 2023) η Mercedes έχει εργαστεί για να βελτιώσει τα προβλήματα που αντιμετώπιζε και να παρέχει στους πιλότους της ένας ανταγωνιστικό όχημα.

    «Ξέρω τι είναι ικανή αυτή η ομάδα», πρόσθεσε ο Χάμιλτον. «Είμαι απίστευτα ευγνώμων για τη δουλειά κάθε ατόμου σε αυτήν την ομάδα. Κάθε φορά που βρίσκομαιστο εργοστάσιο, μπορώ να δω την απόλυτη προσήλωση και αποφασιστικότητα όλων. Έχουμε όλοι μεγάλο κίνητρο για το επόμενο έτος και θα του δώσουμε όλα όσα έχουμε στον χρόνο που έχουμε μπροστά μας».

    Αυτή θα σηματοδοτήσει την τελευταία σεζόν στη μακρά θητεία του Χάμιλτον με τη Mercedes, με τον Βρετανό να έχει ενταχθεί στην ομάδα το 2013. Ο Χάμιλτον κέρδισε έξι από τους επτά τίτλους οδηγών του με την γερμανική ομάδα μεταξύ 2014 και 2020, ενώ η ομάδα κέρδισε οκτώ συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών, με το τελευταίο να έρχεται το 2021.

    Ανακοινώθηκε στις αρχές Φεβρουαρίου ότι ο Χάμιλτον θα ενταχθεί στη Ferrari το 2025 με πολυετές συμβόλαιο και θα συνεργαστεί με τον Σαρλ Λεκλέρ, αλλά και τον αρχηγό της ομάδας Φρεντ Βασερ.

    Πηγή: iEidiseis.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ CAROLINE BREHMAN
  • O Lewis Hamilton πάει στη Ferrari - Σε σοκ η Μercedes, τι είπαν στην σύσκεψη
    O Lewis Hamilton πάει στη Ferrari - Σε σοκ η Μercedes, τι είπαν στην σύσκεψη

    Η είδηση που ξεκίνησε να κάνει το γύρο του διαδικτύου από το πρωί με την αρχή να γίνεται από ιταλικά και ισπανικά μέσα ενημέρωσης και να μεταδίδεται σχεδόν με σιγουριά από τα βρετανικά, επιβεβαιώνεται. Ο Lewis Hamilton φεύγει από τη Mercedes και πάει στη Ferrari.

    Οπως μεταδίδει το SkySports οι εργαζόμενοι στη Mercedes ενημερώθηκαν σήμερα επίσημα για τη φυγή του σούπερ σταρ οδηγού τους. Αναμένονται πλέον οι επίσημες ανακοινώσεις.

    Σύμφωνα με τις πληροφορίες από ξένα ΜΜΕ που διακινούνται από το πρωί η μετακίνηση θα γίνει την επόμενη χρονιά, δηλαδή αρχής γενομένης από το 2025.

    Ξένοι δημοσιογράφοι της Formula 1 σχολιάζουν την είδηση ως τη μεγαλύτερη βόμβα στον κόσμο της F1 την τελευταία δεκαετία, από τότε που ο ίδιος ο Hamilton εγκατέλειψε τη McLaren για τη Mercedes το 2013. «Ίσως μάλιστα να ανατρέψει τη μετακόμιση του Michael Schumacher στη Ferrari από την Benetton το 1995», σχολιάζει το Sky Sports.

    Δέκα χρόνια μετά, σε μια στιγμή που όλοι είχαν πειστεί ότι ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα ολοκληρώσει την καριέρα του στη Formula 1 στη Mercedes -με την οποία κέρδισε έξι πρωταθλήματα- και στο παρά ένα της έναρξης του νέου πρωταθλήματος ο Βρετανός κάνει επίσης μια κίνηση σοκ, που αποτελεί σίγουρα τη μεγαλύτερη είδηση στο σύμπαν της F1 τα τελευταία χρόνια. Φεύγει από τη Mercedes για τη Ferrari.

    Ο Lewis Hamilton ανανέωσε το περασμένο καλοκαίρι με τη Μercedes για δύο ακόμη χρόνια. Αυτό που αναφέρουν τα ξένα ΜΜΕ από το πρωί είναι ότι προφανώς το συμβόλαιο ήταν για ένα χρόνο με οψιόν για έναν ακόμη δίνοντας την ευκαιρία στον Βρετανό να αποχωρήσει στο τέλος του 2024. Ο Hamilton δηλαδή θα μετακομίσει στο Μαρανέλο από το 2025 αντικαθιστώντας τον Carlos Sainz του οποίου το συμβόλαιο στη Ferrari λήγει στο τέλος του 2024.,

    Σύμφωνα με το Sky Sports νωρίτερα σήμερα η Mercedes συγκάλεσε έκτακτη σύσκεψη στο εργοστάσιο στο Μπράκλεϊ. Εκλήθησαν όλοι οι εργαζόμενοι στους οποίους ανακοινώθηκε η αποχώρηση του Lewis Hamilton. Οπως αναφέρει το ίδιο μέσο, η απόφαση αυτή του Βρετανού ήταν κάτι που φαίνεται να έπιασε εξ' απίνης άπαντες. Και τον Toto Wolff o οποίος συμμετείχε στη σύσκεψη με τηλεδιάσκεψη καθώς βρίσκεται στο εξωτερικό. Σύμφωνα με το ίδιο μέσο ο Hamilton ενημέρωσε τον Wolff χθες το βράδυ επιμένοντας απλώς ότι επιθυμεί να δοκιμάσει κάτι νέο. «Και, από το τίποτα, η σεζόν του 2024 που έμοιαζε τόσο μπαγιάτικη (χωρίς νέους οδηγούς, χωρίς νέους αγώνες) και με ένα φαβορί στη Red Bull, έχει ξανά αποκτήσει νόημα. Ένα πυροτέχνημα που η F1 χρειαζόταν πολύ», σχολιάζει το βρετανικό μέσο.

    Lewis Hamilton: Μετακομίζει στη Ferrari από φέτος;

    Πάντως, την ίδια ώρα που όλοι αναρωτιούνταν και προσπαθούσαν να φανταστούν πώς θα κυλήσει το 2024 για τη Μercedes, τη Ferrari, τον Lewis Hamilton, τον Carlos Sainz γνωρίζοντας ότι το 2025 θα γίνουν... κοσμογονικές αλλαγές, μια νέα φήμη κυκλοφορεί πάλι από τα ιταλικά ΜΜΕ και το Gazzeta dello Sport που προειδοποιεί όλους να μην εκπλαγούν αν η μεταγραφή δεν περιμένει το 2025 αλλά έχει άμεση ισχύ από φέτος!

    Οι ίδιες φήμες πάντως αναφέρουν ότι οι επίσημες ανακοινώσεις αναμένονται σήμερα, οπότε και οι απορίες όλων αναμένεται να λυθούν.

    Σε κάθε περίπτωση όπως γράφει το SkySports, φέτος «η προσοχή θα στραφεί γρήγορα στον Hamilton και τη Ferrari. Γιατί η F1 έχει πλέον το ονειρικό της δίδυμο. Kάτι που αποδεικνύεται απλά και από το γεγονός ότι σήμερα η μετοχή της Ferrari, μόνο με τις φήμες για τη μεταγρφή, σημείωσε αύξηση 7% που ισοδυναμεί με άνοδο 4 δισ. λιρών».

    Ποιος θα πάει στη θέση του Lewis Hamilton στη Μercedes

    Το επόμενο ερώτημα που προκύπτει τώρα είναι ποιος θα καλύψει το κενό του Lewis Hamilton στη Mercedes. Θα γίνει μια ευθεία ανταλλαγή; Θα πάει δηλαδή απλά ο Carlos Sainz από τη Ferrari στη Mercedes ή θα ξεκινήει η αναζήτηση για άλλον οδηγό; Τις τελευταίες ώρες διακινούνται πληροφορίες πάντως ακόμη και για τον Fernando Alonso. Ο Ted Kravitz του SkySports υποστήριξε ότι άνθρωποι του Alonso και το αφεντικό της Mercedes είχαν τηλεφωνική επαφή τις τελευταίες ώρες. O Αlex Albon είναι επίσης μια επιλογή με πολλά ακόμη ονόματα να πέφτουν στο τραπέζι.

    Πηγή: Ιefimerida.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-ΕΡΑ/ CAROLINE BREHMAN

  • Ο Χάμιλτον ψάχνει τον «υπεύθυνο» για την κατάσταση που επικρατεί στην Mercedes
    Ο Χάμιλτον ψάχνει τον «υπεύθυνο» για την κατάσταση που επικρατεί στην Mercedes

    Ο Λιούις Χάμιλτον αμφισβήτησε τον εαυτό του στην φετινή σεζόν της Mercedes στην F1.

    Ο Λιούις Χάμιλτον έψαχνε τον… φταίχτη για την κακή απόδοση που είχε το μονοθέσιο της Mercedes στην φετινή σεζόν της F1, με τον ίδιο να παραδέχεται: «Δεν ήξερα αν φταίω εγώ ή το αυτοκίνητο». Μπορεί η Mercedes να τερμάτισε στην δεύτερη θέση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, όμως στα γκαράζ της γερμανικής ομάδας υπάρχει ακόμα «γκρίνια» από την πλευρά των οδηγών, για την χαμηλή απόδοση που είχε το μονοθέσιό τους.

    Αυτό έφερε τον Λιούις Χάμιλτον σε σημείο να αμφισβητήσει τον εαυτό του και να αναρωτηθεί εάν ο ίδιος έχει ακόμα την δύναμη και την ταχύτητα να διεκδικήσει το κάτι παραπάνω. «Όταν έχεις δύσκολες σεζόν όπως αυτή, θα υπάρχουν πάντα στιγμές που δεν ξέρεις τι φταίει. Αναρωτιέσαι αν το έχεις ακόμα ή αν δεν μπορείς να αποδώσεις στο μέγιστο πια».

    Μιλώντας για την ψυχολογία του αθλητή, ο 38χρονος πλέον οδηγός τόνισε ότι όταν αγωνίζεσαι στο κορυφαίο επίπεδο πάντα έχει την αμφιβολία μέσα σου εάν κα΄τι δεν πάει καλά ή όπως το είχες σχεδιάσει. «Είμαι άνθρωπος όπως όλοι μας», είπε «Αν κάποιος στον κόσμο σας πει ότι δεν βιώνει την αμφιβολία μέσα του σε δύσκολες στιγμές, σας λέει ψέματα».

    «Ζήτησα αλλαγές και δεν έγιναν»

    Η Mercedes έμεινε… στάσιμη φέτος επειδή οι αλλαγές που ήθελε να κάνει πάνω στο μονοθέσιο απαιτούσαν θεμελιώδεις τροποποιήσεις στην κατασκευή του αυτοκινήτου, και αυτό δεν ήταν εφικτό καθώς ξεπερνούσαν τους περιορισμούς του ανώτατου ορίου κόστους των 135 εκατομμυρίων δολαρίων. «Είχα ζητήσει να γίνουν κάποιες αλλαγές στο όχημα, αλλά δεν μπορούσαν να γίνουν. Έτσι μείναμε με αυτό το μονοθέσιο για μεγάλο χρονικό διάστημα», τόνισε ο Χάμιλτον.

    Η Mercedes δουλεύει ήδη για το 2024 προκειμένου να προσφέρει στους πιλότους της ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, κάτι το οποίο έχει αντιληφθεί ο Βρετανός οδηγός.

    «Πιστεύω ότι έχουμε ένα άστρο που μας οδηγεί τώρα», τόνισε, «Είναι κάτι που δεν είχαμε εδώ και δύο χρόνια, αλλά και ο δρόμος για την επιτυχία δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα», κατέληξε.

    Πηγή: iEidiseis.gr

  • Formula 1: Νικητής στη «βρεγμένη» Σιγκαπούρη ο Πέρεζ
    Formula 1: Νικητής στη «βρεγμένη» Σιγκαπούρη ο Πέρεζ

    Ο Πέρεζ έκανε καταπληκτική εκκίνηση, πέρασε στον poleman, Σαρλ Λεκλέρ κι άντεξε μέχρι το φινάλε, βλέποντας πρώτος την καρό σημαία

    Ο Σέρχιο Πέρεζ με Red Bull ήταν ο μεγάλος νικητής του Grand Prix της Formula 1 στη Σιγκαπούρη, με τις καιρικές συνθήκες να έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

    Πάντως, oι αγωνοδίκες εξετάζουν πιθανή παρατυπία του Μεξικανού της Red Bull στην επανεκκίνηση, μετά από αυτοκίνητο ασφαλείας.

    Ο Πέρεζ έκανε καταπληκτική εκκίνηση, πέρασε στον poleman, Σαρλ Λεκλέρ κι άντεξε μέχρι το φινάλε, βλέποντας πρώτος την καρό σημαία. Όμως, θα πρέπει να περιμένει την απόφαση των αγωνοδικών, αν και σε περίπτωση που δεχθεί ποινή 5 δευτερολέπτων δεν θα χάσει την πρώτη θέση, καθώς είχε διαφορά 7.5’’ από τον δεύτερο.

    Αυτός ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ, ενώ τρίτος τερμάτισε ο άλλος πιλότος της Ferrari, Κάρλος Σάινθ.

    Επί της ουσίας η μόνη περίπτωση να χάσει τη νίκη ο Μεξικανός είναι να δεχθεί δύο ποινές πέντε δευτερολέπτων. Αυτή, πάντως, ήταν η ενημέρωση των ανθρώπων της Scuderia στον Λεκλέρ.

    Οι καιρικές συνθήκες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη, ειδικά από τη στιγμή που ο αγώνας ξεκίνησε με πάνω από μια ώρα καθυστέρηση, λόγω βροχόπτωσης. Επίσης, το ατύχημα του Γιούκι Τσουνόντα της Alpha Tauri που προκάλεσε την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας ήταν αυτό που άλλαξε τα δεδομένα, καθώς ο Πέρεζ μπήκε στα pits και βγήκε πάλι πρώτος.

    Κάπως έτσι δεν πρόλαβε να αποδώσει η στρατηγική της Ferrari για τον Λεκλέρ, ο οποίος θα μπορούσε να δώσει μάχη στο τέλος, αν δεν τον προλάβαινε ο Ιάπωνας.

    Ο πρωτοπόρος για τον τίτλο Μαξ Φερστάπεν που ξεκίνησε από την 8η θέση, τερμάτισε στην 7η, ανανεώνοντας το «ραντεβού» για την εξασφάλιση του τίτλου στη συνέχεια του πρωταθλήματος.

    Πηγή: cnn.gr
  • Formula 1: O Χάμιλτον μιλά για τον ψυχολογικό πόλεμο με τον Φέτελ
    Formula 1: O Χάμιλτον μιλά για τον ψυχολογικό πόλεμο με τον Φέτελ

    Ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 παραδέχθηκε πως υπήρξαν στιγμές όπου η σχέση του με τον Γερμανό δεν ήταν καθόλου καλές

    Από τις μικρές κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού, οι Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ πάλευαν μεταξύ τους για νίκες και πρωταθλήματα. Αμφότεροι έκαναν το ντεμπούτο τους στη Formula 1 το 2007, με τον Βρετανό να κατακτά τον πρώτο του τίτλο το 2008, ενώ ο Γερμανός το κατάφερε δύο χρόνια αργότερα, το 2010.

    Στην πίστα έχουν δώσει πολύ σκληρές μάχες, ενώ έχουν βρεθεί αντιμέτωποι και για το πρωτάθλημα αρκετές φορές με όσες ομάδες κι αν έχουν οδηγήσει. Οι σχέσεις των δύο μπορεί να είναι σε πολύ καλό σημείο αυτή την περίοδο, όμως δεν ίσχυε πάντα αυτό. Όπως παραδέχθηκε ο Χάμιλτον στο Racer, αυτός και ο Φέτελ έχουν περάσει το δικό τους ψυχολογικό πόλεμο.

    «Με τον Σεμπ είχαμε τόσες πολλές μεγάλες μάχες στο παρελθόν και είμαι πολύ περήφανος για εκείνον, για το ταξίδι του, για το ότι έχει ανοιχτεί και δεν φοβάται να μιλήσει για θέματα που τον προβληματίζουν και συνεχίζει να το κάνει. Δεν έχω καμία αμφιβολία πως ό,τι κι αν αποφασίσει να κάνει μελλοντικά, θα το συνεχίσει. Το να έχεις αυτό το σεβασμό μεταξύ δύο ανθρώπων που είχαν τόσο σκληρές μάχες είναι δύσκολο. Είναι πολύ δύσκολο να είσαι φίλος με κάποιον που μάχεστε ρόδα με ρόδα για το πρωτάθλημα και ένας από τους δύο είναι αυτός που δεν θα κερδίσει. Ο ψυχολογικός πόλεμος που περνάς, είναι πολύ δύσκολος. Το να το ξεπερνάμε αυτό και να είμαστε τόσο καλοί φίλοι είναι κάτι που είμαι ευγνώμων. Πιστεύω πως θα γίνουμε ακόμη καλύτεροι φίλοι στο μέλλον», ανέφερε ο 37χρονος.

    Lewis Hamilton on the edge, Sebastian Vettel defending with all his might ⚔️

    What a battle it was between these two drivers! 🤯#RussianGP #F1 pic.twitter.com/1EUjFu1z0F

    — Formula 1 (@F1) September 23, 2021

    Τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Φέτελ έχουν γράψει με χρυσά γράμματα τα ονόματά τους στη σύγχρονη ιστορία της Formula 1. Πρόκειται για δύο κορυφαίους οδηγούς, με τον ένα να έχει κατακτήσει επτά παγκόσμια πρωταθλήματα και τον άλλο τέσσερα.

    Ο Φέτελ θα αποχωρήσει από τη Formula 1 στο τέλος της φετινής χρονιάς, βάζοντας τέλος σε μία πολύ πλούσια καριέρα. Στην Aston Martin τη θέση του θα πάρει ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος επέλεξε να μην συνεχίσει με την Alpine.

    Από τη μεριά του ο Χάμιλτον είναι ιδιαίτερα χαρούμενος στη Formula 1 και δεν σκοπεύει να αποχωρήσει σύντομα από το σπορ.

    Can we order another battle between these two at @COTA, please 😋

    The full race and duel between Hamilton and Vettel is available for F1 TV subscribers >> https://t.co/4Glv9YmKNO 🍿 #USGP 🇺🇸 #F1
    pic.twitter.com/I8FnGbGJy4

    — The Official F1® Help Channel (@F1Help) October 15, 2018

    Πηγή: Gazzetta.gr - Protothema.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ KAMRAN JEBREILI/ POOL

  • Formula 1: Ο Χαμίλτον αλλάζει μονάδα ισχύος και ξεκινάει από το τέλος του grid στη Μόντσα
    Formula 1: Ο Χαμίλτον αλλάζει μονάδα ισχύος και ξεκινάει από το τέλος του grid στη Μόντσα

    Ο Λούις Χάμιλτον πρόκειται να ξεκινήσει από τις τελευταίες θέσεις του grid στη Μόντσα, καθώς η Mercedes αποφάσισε να αλλάξει την μονάδα ισχύος του Βρετανού.

    Δεν αναμένεται να ξεκινήσει καλά το αγωνιστικό τριήμερο της Μόντσα για τον Λούις Χάμιλτον. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το motorsport.com, η Mercedes πρόκειται να προχωρήσει σε αλλαγή της μονάδας ισχύος στο μονοθέσιο του επτά φορές παγκοσμίου πρωταθλητή.

    Αυτή θα είναι η τέταρτη μονάδα ισχύος που χρησιμοποιεί μέσα στη σεζόν και εφόσον το όριο είναι τρεις, σημαίνει πως ο Χάμιλτον θα εκκινήσει στον αγώνα της Κυριακής (11/9, 16:00) από τις πίσω θέσεις.

    Η μονάδα ισχύος που παρουσιάζει πρόβλημα είναι αυτή που φορούσε η Mercedes του Χάμιλτον στη μάχη του με τον Αλόνσο στον πρώτο γύρο του Σπα. Θυμίζουμε πως τότε ο Βρετανός είχε αναγκαστεί να εγκαταλείψει.

    Το μονοθέσιο του παγκόσμιου πρωταθλητή αναπήδησε και προσγειώθηκε βάναυσα στο οδόστρωμα. Μάλιστα, η μονάδα ισχύος της Mercedes δέχθηκε πίεση 45G και έχασε υγρά. Στο εργοστάσιο της εταιρίας έγινε ο διαγνωστικός έλεγχος με τα νέα να μην είναι καλά. Έτσι, πρόκειται να γίνει αλλαγή.

    Επιπλέον, ο Βαλτέρι Μπότας θα έχει "φρέσκο" κινητήρα στο GP Ιταλίας και θα εκκινήσει επίσης από τις πίσω θέσεις του grid.

    Πηγή: Sport24.gr - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΠΕ-EPA/ KAMRAN JEBREILI POOL

  • Formula 1: Προάγγελος τίτλου με εμφατική νίκη του Φερστάπεν και της Red Bull στο Σπα
    Formula 1: Προάγγελος τίτλου με εμφατική νίκη του Φερστάπεν και της Red Bull στο Σπα

    Μια εμφατική νίκη που ουσιαστικά αποτελεί και προάγγελο τίτλου κατέκτησε ο Μαξ Φερστάπεν και η Red Bull στην πίστα του Σπα. Ο Ολλανδός παγκόσμιος πρωταθλήτης, μολονότι εκκίνησε από τη 14η θέση, πραγματοποίησε έναν καταπληκτικό αγώνα και μετέτρεψε σε... βόλτα στο πάρκο το γκραν πρι του Βελγίου, φτάνοντας στην 29η νίκη καριέρας, ένατη στους 14 αγώνες του εφετινού πρωταθλήματος και τρίτη συνεχόμενη.

    Ο σούπερ Μαξ, ο οποίος οδεύει πανηγυρικά για τον δεύτερο σερί τίτλο του στη Formula 1 αύξησε ακόμα περισσότερο τη διαφορά του απ' τον Σαρλ Λεκλέρκ που εκκίνησε απ' τη 15η θέση αλλά τερμάτισε πέμπτος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο Φερστάπεν να βρεθεί στο +98 (με 284 βαθμούς) απ' τον Μονεγάσκο, τον οποίο πλέον ξεπέρασε σε βαθμούς και ο Σέρχιο Πέρες με 191 βαθμούς αντί 186.

    Η Ferrari περιορίστηκε στην τρίτη θέση του Σάινθ αλλά και σε μια ακόμα λανθασμένη στρατηγική κίνηση καθώς στο φινάλε κι ενώ ο Λεκλέρκ ήταν πέμπτος, μπήκε στα πιτς για αλλαγή ελαστικών προκειμένου να κυνηγήσει τον επιπλεόν βαθμό του ταχύτερου γύρου και τελικά βγήκε χαμένος. Μπήκε με μεγάλη ταχύτητα στα πιτς και τιμωρήθηκε στο τέλος του αγώνα με ποινή 5 δευτερολέπτων που τον έριξε στην έκτη θέση!

    Η τελική δεκάδα: Φερστάπεν, Πέρες, Σάινθ, Ράσελ, Αλόνσο, Λεκλέρκ, Οκόν, Φέτελ, Γκασλί, Άλμπον.

    Το επόμενο γκραν πριν είναι προγραμματισμένο για την Ολλανδία και την πίστα Ζαντβούρτ στις 4 Σεπτεμβρίου.

    Η εξέλιξη του αγώνα

    Στον πρώτο γύρο, μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, έγινε ο... κακός χαμός. Ο Πέρες έκανε λάθος, ο Αλόνσο και ο Χάμιλτον τον προσπέρασαν αλλά λίγο μετά ο Ισπανός και ο Άγγλος είχαν επαφή με αποτέλεσμα ο Μεξικανός να επιστρέψει στη δεύτερη θέση. Παράλληλα, όμως η επαφή οδήγησε σε εγκατάλειψη τον Χάμιλτον μόλις στον δεύτερο γύρο.

    Aυτό το συμβάν επανέφερε στο προσκήνιο και τη διαχρονική κόντρα Αλόνσο-Χάμιλτον που κρατά απ' την εποχή που οι δυο τους ήταν στη McLaren. Μιλώντας προς τους μηχανικούς του, ο Ισπανός αναφέρθηκε με σκληρά λόγια για τον Βρετανό: «Τι ηλίθιος. Μου έκλεισε την πόρτα από την εξωτερική. Κάναμε και οι δύο εξαιρετική εκκίνηση αλλά αυτός ο τύπος ξέρει μόνο πώς να οδηγεί και να εκκινεί από την πρώτη θέση»...

    Φανερά απογοητευμένος ο Χάμιλτον πήρε το δρόμο της επιστροφής με τα πόδια... Αργότερα πάντως ο Βρετανός παραδέχθηκε το λάθος του λέγοντας: «Δεν έχει σημασία τι είπε ο Αλόνσο, δεν με ενδιαφέρει. Είναι δικό μου το λάθος. Ήταν στο τυφλό σημείο και δεν του άφησε αρκετό χώρο. Ήμουν μπροστά από αυτόν, αλλά το λάθος ήταν δικό μου»,

    Την ίδια στιγμή ο Φερστάπεν έκανε καταπληκτικό αγώνα στις πίσω θέσεις καθώς εκκίνησε απ' τη 14η θέση και γρήγορα βρέθηκε στην όγδοη, έχοντας πίσω του τον Λεκλέρκ που επίσης εκκίνησε απ' το 15 και έφτασε στο 9 αλλά πήρε το ρίσκο για γρήγορη αλλαγή ελαστικών πέφτοντας στη 17η θέση. Με την έξοδο απ' την πίστα του οχήματος ασφαλείας η κατάταξη είχε ως εξής: Σάινθ, Πέρες, Ράσελ, Αλόνσο, Φέτελ, Ρικιάρντο, Αλμπον, Φερστάπεν, Στρολ, Μάγκνουσεν.

    Η ξέφρενη πορεία του Φερστάπεν συνεχίστηκε καθώς με την ολοκλήρωση του 7ου γύρου είχε ανέβει στο 4 και μετά τον 8ο στο 3 προσπερνώντας και τον Ράσελ. Στον 12 γύρο έφτασε και τον Πέρες και τον προσπέρασε με άνεση, ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση καθώς ο Σάινθ στο ενδιάμεσο μπήκε στα πιτς.

    Μετά τον 16ο γύρο και με τον Φερστάπεν και τον Πέρες να έχουν μπει στα πιτς, ο Σάινθ βρέθηκε ξανά πρώτος αλλά έπειτα από δυο γύρους ο Ολλανδός τον προσπέρασε με μεγάλη άνεση χτίζοντας μάλιστα και διαφορά. Το ίδιο συνέβη και με την έτερη Red Bull του Πέρες που πέρασε εύκολα τον Ισπανό για το 1-2 των «Ταύρων».

    Πηγή: ethnos.gr - Φωτογραφία: EPA/KAMRAN JEBREILI / POOL

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς