Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2020 07:41

Αρκετοί μαθητές εκτός τηλεκπαίδευσης στην Ηλεία

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Συνολικά 8.266 μαθητές φοιτούν στα γυμνάσια και τα λύκεια του νομού και το 42% κάνει μάθημα μέσω της οθόνης του κινητού

Συνολικά 71 “ενεργοί” μαθητές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση δεν παρακολουθούν τα εξ αποστάσεως μαθήματα στο νομό Ηλείας, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Από τους 8.266 μαθητές στα γυμνάσια και τα λύκεια του νομού, 351 δεν συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε ποσοστό 4,2%. Από αυτούς οι 280 μαθητές ενώ έχουν εγγραφεί δεν έχουν παρακολουθήσει τα μαθήματα από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Οι 71 δεν έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ ή δεν έχουν τα μέσα για τη σύνδεση και παρακολούθηση των μαθημάτων.

Όμως οι συνθήκες δεν είναι εύκολες και για ένα μεγάλο ποσοστό μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Το 42% των μαθητών δηλαδή 3628 άτομα, παρακολουθούν τα μαθήματα μέσα από μια συσκευή κινητού τηλεφώνου.

Ένα άλλο “αγκάθι” στην εκπαίδευση εν μέσω πανδημίας, είναι η αξιολόγηση των μαθητών. Μιλώντας ιγα το θέμα ο διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γιώργος Φωτεινόπουλος τόνισε ότι «… το υπουργείο εξέδωσε την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου εγκύκλιο για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης των μαθητών/τριών Δ/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2020-2021. Η αξιολόγηση των μαθητών στηρίζεται στα εξής:

α)Τη συμμετοχή τους στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία
β) Την επιμέλεια και το ενδιαφέρον για το συγκεκριμένο μάθημα
γ) Τις εργασίες που εκτελεί
δ) Τις ολιγόλεπτες και ωριαίες γραπτές δοκιμασίες.

Για τις γραπτές δοκιμασίες το υπουργείο με την εγκύκλιο του προτείνει λόγω της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης να γίνονται:

μέσω του εργαλείου «Ασκήσεις» και μέσω της αξιοποίη\σης του εργαλείου «Ελεύθερου κειμένου της ηλεκτρονικής τάξης (e-class):

Ακόμα δύνανται να χρησιμοποιηθούν τα εργαλεία «e-me assignments» και «e-portfolio»της πλατφόρμας e-me.

Επιπλέον μπορούν οι καθηγητές να χρησιμοποιήσουν το εργαλείο (polling)για να δημιουργήσετε και να μοιράσουν ερωτηματολόγιο από την πλατφόρμα Webex.

Για το μεγάλο πρόβλημα των μαθητών που λόγω αντικειμενικών δυσκολιών δεν μπορούν να συμμετέχουν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση περιμένουμε οδηγίες από το υπουργείο. Ευτυχώς στο νομό μας υπάρχουν λίγα τέτοια προβλήματα.

Προχθές μοίρασε το υπουργείο 251 tablets στα σχολεία αλλά δεν λύθηκε το πρόβλημα, διότι υπάρχει ακόμα θέμα με τις συνδέσεις στο internet. Έχουμε απευθυνθεί στους Δήμους. Ο Δήμος Πύργου ανταποκρίθηκε περιμένουμε και από τους άλλους Δήμους στα σχολεία των οποίων υπάρχουν αδυναμίες” σημείωσε ο κ. Φωτεινόπουλος.

Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 11 Δεκεμβρίου 2020 12:09

Σχετικά Άρθρα

  • Ανδραβίδα: Οι αντιδράσεις φορέων και πολιτών οδήγησαν στην ανάκληση της απόφασης για το ΓΕΛ της πόλης
    Ανδραβίδα: Οι αντιδράσεις φορέων και πολιτών οδήγησαν στην ανάκληση της απόφασης για το ΓΕΛ της πόλης

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Η άμεση κινητοποίηση και η έντονη αντίδραση των πολιτών και των φορέων της πόλης της Ανδραβίδας, στο άκουσμα της είδησης ότι από την πλευρά της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας υπάρχει ειλημμένη απόφαση οι μαθητές από το Γυμνάσιο Νεοχωρίου, να μην συνεχίζουν στο ΓΕΛ Ανδραβίδας, αλλά να πηγαίνουν στο ΓΕΛ Λεχαινών, οδήγησε τελικά στην ανάκλησή της.

    Ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ανδραβίδας Παναγιώτης Δρακόπουλος σε δηλώσεις του στο ilialive.gr με έντονο ύφος έκανε λόγο για μεθοδευμένη προσπάθεια υποβάθμισης της πόλης, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η απόφαση που είχε ληφθεί αναφορικά με το ΓΕΛ Ανδραβίδας ήταν άδικη καθώς πρόκειται για ένα σχολείο που λειτουργεί άψογα, το οποίο σε επιτυχίες βρίσκεται μέσα στα 5 πρώτα του νομού και ενώ όλοι περίμεναν την ενίσχυσή του, παρά λίγο να συμβεί το αντίθετο.

    Ο κ. Δρακόπουλος μάλιστα για να ενισχύσει τον ισχυρισμό του περί προσπάθειας υποβάθμισης της Ανδραβίδας, χρησιμοποίησε και το παράδειγμα της Δομής της Μυρσίνης όπου τα παιδιά από εκεί πηγαίνουν στο λύκειο των Λεχαινών και όχι της Ανδραβίδας που είναι πιο κοντά, όπως επίσης και το γεγονός ότι τόσα χρόνια ύστερα από τον σεισμό, η Ανδραβίδα δεν έχει δημοτικό σχολείο και τα παιδιά εξακολουθούν να κάνουν μάθημα σε κοντέινερ.

    «Χορτάσαμε από λόγια, πράξεις και μόνο πράξεις» τόνισε ακολούθως ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας, καθώς όπως σημείωσε τα προβλήματα στην περιοχή είναι τόσα πολλά και η προσπάθεια υποβάθμισης είναι, «ξεκάθαρη και με αποδείξεις».

    «Θα μας βρουν μπροστά τους, όπως και σε αυτή την αδικία» συνέχισε ο κ. Δρακόπουλος προαναγγέλλοντας κινητοποιήσεις από σύσσωμη της κοινωνία της Ανδραβίδας, προκειμένου να διεκδικήσουν και να απαιτήσουν όλα αυτά που δικαιούνται και να αντιδράσουν στην κατάφορη αδικία που εξακολουθούν να γίνονται δέκτες.

  • Ομαδικά εργαστήρια πληροφόρησης και συμβουλευτικής στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Μαθητείας ΕΠΑΛ 2023-24
    Ομαδικά εργαστήρια πληροφόρησης και συμβουλευτικής στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Μαθητείας ΕΠΑΛ 2023-24

    Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Μαθητείας ΕΠΑΛ σχολικού έτους 2023-24 προσφέρονται ομαδικά εργαστήρια πληροφόρησης και συμβουλευτικής στους Μαθητευόμενους της Η’ Φάσης του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας από το Ινστιτούτο Εργασίας της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος με τη συνεργασία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας καθώς και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας.

    Το 1ο εργαστήριο με θέμα ¨Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης¨ θα πραγματοποιηθεί ως ακολούθως:

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

    ΩΡΑ

    ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

    20-02-2024

    14:30-17:00

    Συνεδριακό Κέντρο Π.Ε. Ηλείας (Μανωλοπούλου 31, Πύργος)

    20-02-2024

    17:30-20:00

    Συνεδριακό Κέντρο Π.Ε. Ηλείας (Μανωλοπούλου 31, Πύργος)

    28-02-2024

    14:30-17:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    28-02-2024

    17:30-20:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    06-03-2024

    14:30-17:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    06-03-2024

    17:30-20:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    Οι ημερομηνίες των δύο επόμενων εργαστηρίων θα ανακοινωθούν προσεχώς. Τα θέματα των εργαστηρίων αυτών θα είναι

    1. Διαχείριση Συγκρούσεων στο Χώρο Εργασίας

    και

    1. Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας, Βιογραφικό, Συνέντευξη

    Στα εργαστήρια μπορούν επίσης να συμμετέχουν όσοι Διευθυντές και εκπαιδευτικοί των σχολείων που εμπλέκονται, το επιθυμούν.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Mε τηλεκπαίδευση απαντά το υπουργείο Παιδείας στις καταλήψεις: Θα μετράνε οι απουσίες για κάθε διδακτική ώρα
    Mε τηλεκπαίδευση απαντά το υπουργείο Παιδείας στις καταλήψεις: Θα μετράνε οι απουσίες για κάθε διδακτική ώρα

    Με αφορμή τις καταλήψεις σε διάφορα σχολεία αλλά και για όλες τις απρόβλεπτες περιπτώσεις, που ένα σχολείο ή ένα τμήμα δεν κάνει μάθημα, το υπουργείο Παιδείας έστειλε εγκύκλιο στα σχολεία προκειμένου να υπενθυμίζει τα οριζόμενα από το νόμο.

    Η εγκύκλιος

    Στην εγκύκλιο τονίζεται ότι εφόσον δεν γίνουν μαθήματα σε ένα τμήμα ή και σε περισσότερα ή και σε ολόκληρο το σχολείο λόγω απρόβλεπτων γεγονότων ή λόγω παρεμπόδισης από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας, τότε είναι υποχρεωτική η τηλεκπαίδευση, ενώ θα μετράνε κανονικά και οι απουσίες. Η εγκύκλιος αφορά στη εύρυθμη και παιδαγωγικά αποτελεσματική λειτουργία του σχολείου και προβλέπει τα εξής:

    1. Σε περίπτωση έκτακτου ή απρόβλεπτου γεγονότος, το οποίο καθιστά αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη σχολική μονάδα, όπως, ενδεικτικά, η παρεμπόδιση από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο της πρόσβασης των μαθητών/τριών και/ή εκπαιδευτικών στους χώρους της σχολικής μονάδας, οι σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι μαθητές/τριες όσο και οι εκπαιδευτικοί συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι υποχρεωτική τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους/τις μαθητές/τριες. Όσον αφορά στις απουσίες των μαθητών/τριών για κάθε διδακτική ώρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ισχύει το άρθρο 3 της σχετικής Κ.Υ.Α. Η απουσία μαθητή/τριας από κάθε διδακτική ώρα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καταγράφεται από τον εκπαιδευτικό σε Ηλεκτρονικό Ημερήσιο Δελτίο Φοίτησης, προσμετράται στο γενικό σύνολο των απουσιών που θα πραγματοποιήσει ο/η μαθητής/τρια κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους και λαμβάνεται υπόψη για τον χαρακτηρισμό της φοίτησής του/της.

    2. Σε περίπτωση απώλειας διδακτικών ωρών, η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους: α) αξιοποίηση των σχολικών εορτών με την παράλληλη πραγματοποίηση των εορτών και των μαθημάτων, β) περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) περικοπή περιπάτων και εκδρομών. Με την παύση της λειτουργίας του σχολείου και μέχρι να εξομαλυνθεί η λειτουργία του, ο/η Διευθυντής/ντρια συγκαλεί ανά εβδομάδα, τουλάχιστον, το Σχολικό Συμβούλιο, με σκοπό την αντιμετώπιση της κατάστασης. Μόλις εξομαλυνθεί η λειτουργία του σχολείου, ο/η Διευθυντής/ντρια συγκαλεί αμέσως το Σχολικό Συμβούλιο, το οποίο εισηγείται στον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών τον τρόπο αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών και ολοκλήρωσης της διδακτέας ύλης και ο Σύλλογος αποφασίζει σχετικά. Η απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών υποβάλλεται στον/στη Διευθυντή/ντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ενημέρωση.

    Πηγή: Ethnos.gr

  • Erasmus Days στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας
    Erasmus Days στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας

    Στο πλαίσιο εορτασμού των Erasmus Days 2023 η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας πραγματοποίησε εκδήλωση διάχυσης αποτελεσμάτων του προγράμματος κινητικότητας “Erasmus+” με τίτλο “Καινοτο(λ)μώ στη Δ.Δ.Ε. Ηλείας” την Τρίτη 10-10-2023, στις 11:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου Πύργου.

    Την εκδήλωση προλόγισε ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κ. Ανδρέας Ζέρβας, ο οποίος, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, αναφέρθηκε εκτενώς στα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι σχολικές μονάδες από τη συμμετοχή τους σε “Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+”.

    Κατόπιν, χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας Πανοσιολογιώτατος Αρχ. Φιλάρετος Σπανόπουλος, εκφράζοντας το γνήσιο ενδιαφέρον του για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα που υλοποιούνται από την εκπαιδευτική μας κοινότητα.

    erasmus day deuter 2

    Ακολούθησε μία σύντομη ανασκόπηση των κινητικοτήτων που πραγματοποιήθηκαν κατά τα σχολικά έτη 2020-2021 και 2021-2022 από τη Συντονίστρια του προγράμματος κα Αγγελική Πολυχρονοπούλου. Στη συνέχεια πήραν το λόγο οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν σε κινητικότητες το σχολικό έτος 2022 - 2023. Συγκεκριμένα, η Διευθύντρια του ΓΕ.Λ. Ζαχάρως κα Αθηνά Αβραμίδη μοιράστηκε τις εντυπώσεις από την επίσκεψη επτά εκπαιδευτικών, μελών του προγράμματος, στο σχολείο IES Serra d'Espadà στην Όντα της Ισπανίας. Επίσης, η εκπαιδευτικός κα Παρασκευή Λαμπροπούλου από το ΓΕ.Λ. Ζαχάρως μίλησε για τις εμπειρίες που αποκόμισαν τρεις εκπαιδευτικοί στο σχολείο Marie Curie Realschule Plus Bad Marienberg στη Γερμανία. Για τη δεύτερη κινητικότητα στη Γερμανία στο σχολείο Erzbischofliche St Anna Schule Gymnasium στο Βούπερταλ, το οποίο επισκέφθηκαν τέσσερις εκπαιδευτικοί, μίλησαν η Διευθύντρια του Γυμνασίου Λαμπείας-Λ.Τ. κα Αναστασία Κατσουλιέρη και η εκπαιδευτικός κα Αγγελική Πολυχρονοπούλου από το Γυμνάσιο Ζαχάρως. Τέλος, οι εκπαιδευτικοί κα Αικατερίνη Τζούδα, που τώρα υπηρετεί στο ΓΕ.Λ. Κάτω Αχαΐας, και η κα Μάγδα Αργυροπούλου από το 1o Γυμνάσιο Πύργου μοιράστηκαν τις γνώσεις που αποκόμισαν από τη συμμετοχή τους στα επιμορφωτικά προγράμματα “Innovative Approaches to teaching” και “Game based Learning and Gamification” αντίστοιχα, τα οποία πραγματοποιήθηκαν στην Πράγα.

    Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέδραμαν ενεργά στην υλοποίηση του προγράμματος “Καινοτο(λ)μώ στη Δ.Δ.Ε. Ηλείας”.

    Τη διοργάνωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κ. Ανδρέας Ζέρβας, ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας Πανοσιολογιώτατος Αρχ. Φιλάρετος Σπανόπουλος, η Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών θεμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κα Πολυξένη Κοτρέτσου, η Συντονίστρια Ευρωπαϊκών προγραμμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κα Βασιλική Κάρμη, Διευθυντές σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικοί.

    erasmus day deuter 3

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πύργος: Συνδετικός κρίκος μεταξύ σχολείου και επαγγέλματος η Μαθητεία – Πλήρης ανάλυση στην χθεσινή εκδήλωση στο Πάρκο Ξυστρή
    Πύργος: Συνδετικός κρίκος μεταξύ σχολείου και επαγγέλματος η Μαθητεία – Πλήρης ανάλυση στην χθεσινή εκδήλωση στο Πάρκο Ξυστρή

    Μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί, από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Θεματικού Πάρκου Ξυστρή, η οποία ως κύριο στόχο είχε την προβολή του θεσμού της Μαθητείας.

    Πρόκειται για ένα νέο εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο ο μαθησιακός χρόνος εναλλάσσεται μεταξύ χώρου εργασίας και εκπαιδευτικής δομής. Ο μαθητευόμενος δηλαδή συνδέεται με συμφωνητικό Μαθητείας με τον εργοδότη, λαμβάνει αμοιβή ή επίδομα, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, και έχει ασφαλιστική κάλυψη.

    Η Μαθητεία υλοποιείται με βάση το πρόγραμμα μάθησης το οποίο επιμερίζεται στον χώρο εργασίας και στην εκπαιδευτική δομή ενώ ο εργοδότης αναλαμβάνει να παράσχει στον μαθητευόμενο εκπαίδευση, σύμφωνα με καθορισμένο πρόγραμμα, το οποίο, σε συνδυασμό με το πρόγραμμα μάθησης στην εκπαιδευτική δομή, οδηγεί σε πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησε ο μαθητευόμενος και σε συγκεκριμένο επάγγελμα.

    Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανδρέας Ζέρβας αναφερόμενος στην εκδήλωση αυτή και τους σκοπούς της επεσήμανε πως «... η εκδήλωση έχει σαν σκοπό την προβολή του θεσμού της μαθητείας με διάφορους τρόπους διότι είναι ένας θεσμός ο οποίος έχει υπεισέλθει στην εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας και αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της εκπαίδευσης και της αγοράς εργασίας.

    Κάτι που όλοι λένε ότι είναι το ζητούμενο για μετά την εκπαίδευση αλλά τώρα πλέον είμαστε σε έναν τέτοιο δρόμο που διευκολύνονται για επαγγελματική αποκατάσταση οι ίδιοι οι εκπαιδευόμενοι αλλά και οι υπηρεσίες και οι επιχειρήσεις που τους χρησιμοποιούν για την καλή στελέχωσή τους.

    Ο θεσμός της μαθητείας είναι στην ουσία μεταλυκειακή εκπαίδευση αλλά με ένα έτος έχεις περισσότερες γνώσεις και ταυτόχρονα ανεβαίνεις και επίπεδο στο διεθνές προσοντολόγιο, επομένως έχεις και ουσιαστικά αλλά και τυπικά προσόντα για να μπορέσεις να αποκατασταθείς ευκολότερα.

    Δηλαδή βοηθιέται η εκπαίδευση αλλά ταυτόχρονα και η οικονομία. Διότι η οικονομία των ατόμων φέρνει σε καλή θέση την οικονομία της αγοράς.

    Οι εκπαιδευόμενοι της μαθητείας πηγαίνοντας σε θέσεις υπηρεσιών και επιχειρήσεων δημιουργείται με αυτόν τον τρόπο μία ώσμωση μεταξύ των εκπαιδευομένων της κοινωνίας και των επιχειρήσεων με τελικό αποτέλεσμα κάποιες επιχειρήσεις να κρατούν αυτούς που γνώρισαν, τους αν καλούς εκπαιδευόμενους στη δουλειά. Άρα έχουμε και την στελέχωση ταυτόχρονα των επιχειρήσεων και επαγγελματική αποκατάσταση των εκπαιδευομένων. Οπότε είναι το πλήρες ζητούμενο από τον θεσμό» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ζέρβας.

    Η εκδήλωση εκτός από την ανάλυση του τρόπου λειτουργίας του θεσμού της Μαθητείας και των πλεονεκτημάτων του, περιελάμβανε επίσης και την βράβευση για την πιστοποίηση των εκπαιδευομένων των τελευταίων χρόνων. Χαιρετισμούς απηύθυναν μεταξύ άλλων ο πρώην υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης, ο δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος, η αντιδήμαρχος Παιδείας δήμου Ζαχάρως Δήμητρα Σκαλτσά, ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ηλείας Κώστας Νικολούτσος...

    mathiteia 2

    mathiteia 3

    mathiteia 4

    mathiteia 5

    mathiteia 6

    mathiteia 7

    mathiteia 8

    mathiteia 9

    mathiteia 10

  • Δείτε που τοποθετούνται οι νέοι διευθυντές σχολείων - Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε όλα τα σχολεία της χώρας
    Δείτε σήμερα που τοποθετούνται οι νέοι διευθυντές σχολείων - Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε όλα τα σχολεία της χώρας
    Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε σχολεία των νέων διευθυντών σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

    Σήμερα Τρίτη 18 Απριλίου αρχίζουν οι ανακοινώσεις των τοποθετήσεων των νέων Διευθυντών Σχολείων.

    Σύμφωνα με τον ΓΓ του ΥΠΑΙΘ Αλ. Κόπτσης οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οφείλουν να τοποθετήσουν τους νέους διευθυντές σχολικών μονάδων από σήμερα Τρίτη 18 Απριλίου έως την Πέμπτη 20 Απριλίου.

    Σε ΦΕΚ η νέα διάταξη για τον χρόνο ανάληψης υπηρεσίας των νέων Διευθυντών Σχολείων

    Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η νέα διάταξη για τον χρόνο ανάληψης υπηρεσίας από τους νέους Διευθυντές Σχολείων, η οποία ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία στη Βουλή.

    Ειδικότερα, η διάταξη έχει ως εξής:

    Άρθρο 100
    Ρυθμίσεις σχετικές με τις τοποθετήσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων και με την ανάληψη υπηρεσίας στελεχών της εκπαίδευσης - Τροποποίηση περ. ε) παρ. 3 άρθρου 39 και παρ. 1 άρθρου 42 ν. 4823/2021

    1. Στην περ. ε) της παρ. 3 του άρθρου 39 του ν. 4823/2021 (Α’ 136) προστίθεται τέταρτο εδάφιο και η περ. ε) διαμορφώνεται ως εξής:

    «ε) οι υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τις θέσεις του συνόλου των σχολικών μονάδων και Ε.Κ., αντίστοιχα, μίας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Οι υποψήφιοι για τις θέσεις διευθυντών Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τις θέσεις Διευθυντών μέχρι πέντε (5), συνολικά, Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση, προϋπόθεση τοποθέτησης σε θέση Διευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. είναι να δύναται ο υποψήφιος να συμπληρώσει το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης του Διευθυντή στις σχολικές μονάδες και τα Ε.Κ. που δηλώνει. Για τη συνδρομή της προϋπόθεσης του προηγούμενου εδαφίου το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης Διευθυντή στις σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή τα Ε.Κ., το οποίο απαιτείται να συμπληρώνεται, υπολογίζεται χωρίς να εφαρμόζεται το δεύτερο εδάφιο της περ. α) της παρ. 13 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 (Α’ 167), στις περιπτώσεις εκείνες που τα αρμόδια Τοπικά Συμβούλια Επιλογής εξακριβώνουν ότι με την εφαρμογή του δευτέρου εδαφίου της περ. α) της παρ. 13 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 καθίσταται αδύνατη η τοποθέτηση Διευθυντή σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ., στις οποίες προβλέπεται τοποθέτησή τους ή ανατρέπεται η σειρά κατάταξης των επιλεγέντων Διευθυντών στους κυρωμένους οριστικούς αξιολογικούς πίνακες.»

    2. Στην παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, περί του καθορισμού της έναρξης και της διάρκειας της θητείας των στελεχών της εκπαίδευσης, προστίθεται τέταρτο εδάφιο και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

    «1. Η επιλογή και τοποθέτηση των στελεχών της εκπαίδευσης γίνεται για τετραετή θητεία, η οποία ξεκινά με την τοποθέτησή τους και λήγει την 31η Ιουλίου του τέταρτου έτους που ακολουθεί την επιλογή, με την επιφύλαξη της παρ. 1 του άρθρου 44 και της παρ. 6 του άρθρου 60. Η επιλογή και η τοποθέτηση στις κενούμενες θέσεις γίνονται για το υπόλοιπο της θητείας. Όσοι τοποθετούνται σε θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους και μετά από τη λήξη της θητείας τους, μέχρι την ανάληψη υπηρεσίας των νέων στελεχών. Τα νέα στελέχη της εκπαίδευσης των περ. στ) έως και κβ) της παρ. 2 και των περ. δ) έως και ιε) της παρ. 3 του άρθρου 30, τα οποία επιλέγονται σύμφωνα με το Κεφάλαιο Β’ και τοποθετούνται το τελευταίο τρίμηνο πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους αναλόγως της βαθμίδας εκπαίδευσης στην οποία ανήκουν, αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός των τριών (3) τελευταίων εργάσιμων ημερών του ίδιου διδακτικού έτους όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και εντός του πρώτου δεκαημέρου του Ιουλίου μετά από τη λήξη του ίδιου διδακτικού έτους όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.»

    3. Η περ. ε) της παρ. 3 του άρθρου 39 του ν. 4823/2021, όπως διαμορφώνεται με την παρ. 1 του παρόντος, ισχύει και για τους Διευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή Ε.Κ. που τοποθετούνται μετά από την έναρξη ισχύος του παρόντος και η παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, όπως διαμορφώνεται με την προσθήκη τετάρτου εδαφίου με την παρ. 2 του παρόντος ισχύει και για τους διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιλέγονται και τοποθετούνται το τελευταίο τρίμηνο πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους 2022-2023.

    4. Οι Προϊστάμενοι Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι διευθυντές σχολικών μονάδων, οι οποίοι έχουν επιλεγεί το διδακτικό έτος 2022-2023, και έχουν τοποθετηθεί, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος ή θα τοποθετηθούν μετά την έναρξη ισχύος του, ως διευθυντές σχολικών μονάδων, παραμένουν στη θέση που κατέχουν πριν από την τοποθέτησή τους και εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους μέχρι να αναλάβουν υπηρεσία, σύμφωνα με το τέταρτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, όπως το εδάφιο αυτό προστίθεται με την παρ. 2 του παρόντος.

    Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε σχολεία των νέων διευθυντών σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

    Ιστοσελίδες Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Ιστοσελίδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πηγή: alfavita.gr

  • Ηλεία: Ανακοινώθηκαν οι κυρωμένοι πίνακες διευθυντών σχολείων - 13 έως 20 Απριλίου οι τοποθετήσεις
    Ηλεία: Ανακοινώθηκαν οι κυρωμένοι πίνακες διευθυντών σχολείων - 13 έως 20 Απριλίου οι τοποθετήσεις

    Ανακοινώθηκαν από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδας, οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες υποψηφίων διευθυντών/τριων της Ηλείας για τις σχολικές μονάδες του νομού.

    Η Υπουργική Απόφαση Φ.361.22/6/149788 /Ε3/2-12-2022 προβλέπει ότι «υποψήφιοι που δεν υποβάλουν δήλωση προτίμησης διαγράφονται από τον πίνακα», ενώ οι τοποθετήσεις των νέων Διευθυντών Σχολείων θα γίνουν από 13 έως 20 Απριλίου.

    Όσοι τοποθετούνται σε θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης διαγράφονται, μετά από την έκδοση της απόφασης τοποθέτησης, από τον αξιολογικό πίνακα επιλογής και θεωρείται ότι έχουν αυτοδικαίως παραιτηθεί από άλλη θέση στελέχους της εκπαίδευσης που κατέχουν.

    pinakes 1

    pinakes 2

    pinakes 3

    pinakes 4

    pinakes 5

    Φωτογραφία: EUROKINSSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

  • Φίλης για τηλεκπαίδευση: Κλείστε τις οθόνες, χαρείτε το χιόνι
    Φίλης για τηλεκπαίδευση: Κλείστε τις οθόνες, χαρείτε το χιόνι

    «Να μην διανοηθεί το υπουργείο να επιβάλει καταγραφή απουσιών, όταν είναι γνωστό ότι πολλά σπίτια θα αντιμετωπίζουν δυσκολίες για σύνδεση με την τάξη», δηλώνει ο Νίκος Φίλης.

    Ο Νίκος Φίλης ζητά από τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς να κλείσουν τις οθόνες και να χαρούν το χιόνι.

    «Το χιόνι είναι ευκαιρία για παιχνίδι και χαρά. Είναι μια πολύτιμη εμπειρία και γνώση.

    Την τηλεκπαίδευση, ακόμα και εκείνο το 24ωρο που θα χιονίσει στην Αθήνα, την επιβάλλουν αυτοί που γεννήθηκαν και έζησαν ως γέροι και μάλλον επιθυμούν το ίδιο για τα παιδιά μας. Άλλο η καταφυγή στην τηλεκπαίδευση με συστηματικό τρόπο για λόγους ανωτέρας βίας και μεγάλο διάστημα, κι άλλο η πρόχειρη οργάνωσή της για μία δύο μέρες που διασπά και αποδιοργανώνει την εκπαιδευτική πράξη», είπε ο τομεάρχης Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ και προσθέτει: «Εξάλλου, να υπάρχει και λίγη σοβαρότητα: οι εκπαιδευτικοί είναι αδύνατον να προετοιμάσουν σε ένα απόγευμα πραγματικό μάθημα τηλεκπαίδευσης, που είναι τόσο διαφορετικό από το μάθημα της τάξης. Κι όμως, τους το επιβάλλει Κυριακή απόγευμα η υπουργός! Αποκλειστικά και μόνο για λόγους εντυπώσεων!

    Σε πολλά ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά συστήματα προβλέπεται μία εβδομάδα διακοπών μέσα στον Φεβρουάριο, ώστε, τα παιδιά να χαρούν τον χιονιά. Εδώ, ειδικά στα νότια, τον βιώνουμε σπάνια.

    Γι' αυτό παιδιά, εκπαιδευτικοί και γονείς σήμερα κλείνουν την οθόνη και χαίρονται το χιόνι! Με την απαραίτητη προσοχή. Και, φυσικά, να μην διανοηθεί το υπουργείο να επιβάλει καταγραφή απουσιών, όταν είναι γνωστό ότι πολλά σπίτια θα αντιμετωπίζουν δυσκολίες για σύνδεση με την τάξη».

    Πηγή: iEidiseis.gr
Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Τσουκαλάς