Σάββατο, 10 Οκτωβρίου 2020 10:26

Πύργος: Συνάντηση Φωτεινόπουλου - ΠΕΚΕΣ για τα προβλήματα στην εκπαίδευση

Γράφτηκε από τον
Ad Slot

Με στόχο την στήριξη μαθητών αλλά και εκπαιδευτικών συναντήθηκαν χθεςμε τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας Γιώργο Φωτεινόπουλο τα στελέχη του Περιφερειακού Κέντρου Εκπαιδευτικού Συντονισμού –ΠΕΚΕΣ- Δυτικής Ελλάδας κατόπιν πρόσκλησης του ίδιου του κ. Φωτεινόπουλου.

Παρόντες στην συνάντηση ήταν τόσο ο οργανωτικός συντονιστής του ΠΕΚΕΣ Σπύρος Παπαδάκης όσο και ο αναπληρωτής οργανωτικός συντονιστής και συντονιστής εκπαιδευτικού έργου ενταξιακής εκπαίδευσης του ΠΕΚΕΣ Δημήτρης Ζησιμόπουλος, όπου όλοι μαζί ασχολήθηκαν με τα σοβαρά προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν εκπαιδευτικοί και μαθητές.

Αναφερόμενος στην συνάντηση αυτή αλλά και στο ρόλο που διαδραματίζει το ΠΕΚΕΣ, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας Γιώργος Φωτεινόπουλος τόνισε ότι: «Το ΠΕΚΕΣ είναι μία δομή με την ονομασία Περιφερειακό Κέντρο Εκπαιδευτικού Συντονισμού.

Πρόκειται για μία δομή όπου υπάρχουν οι συντονιστές παιδαγωγικής ευθύνης και ασχολούνται με τα σχολεία μας, οι συντονιστές εκπαιδευτικής ευθύνης που ασχολούνται με τους καθηγητές μας και είναι και το κέντρο που κάνει τις επιμορφώσεις. Είναι το «αποκούμπι» μας καθώς όταν έχουμε μεγάλα προβλήματα τους καλούμε για να βοηθήσουν. Όταν καθηγητής αντιμετωπίζει πρόβλημα με την τάξη του. πάλι τους παίρνουμε τηλέφωνο για να βοηθήσουν. Ο κ. Ζησημόπουλος είναι συντονιστής ειδικής αγωγής και για εμένα είναι ένα τεράστιο έργο διότι η στήριξη των παιδιών με προβλήματα είναι πολύ σημαντική. Πιστεύω και θέλω αυτή η συνεργασία που είναι πολύ καλή να γίνει καλύτερη και συχνότερη».

Από την πλευρά του ο οργανωτικός συντονιστής ΠΕΚΕΣ Δυτικής Ελλάδας Σπύρος Παπαδάκης ανέφερε: «Το σύγχρονο σχολείο θέλουμε να αγκαλιάζει όλα τα παιδιά και να στέλνουμε ένα μήνυμα συμπερίληψης σε όλη την κοινωνία. Σε αυτές τις ιδιαίτερα δύσκολες συνθήκες οι εκπαίδευσης θα πρέπει να είναι ένας «φάρος» και ένα «αποκούμπι» για την κοινωνία. Σε αυτή τη προσπάθεια ιδιαίτερα μεγάλη ανάγκη στήριξης έχουν και οι εκπαιδευτικοί. Οι συντονιστές εκπαιδευτικού έργου είναι όλοι δίπλα τους και στα κοντινά και στα μακρινά σχολεία και αυτό σηματοδοτεί η παρουσία μας εδώ.

Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες θα πρέπει να ανταπεξέλθει η εκπαίδευση σε αυτά τα οποία η κοινωνία ζητά». Ακολούθως ο αναπληρωτής οργανωτικός συντονιστής και συντονιστής εκπαιδευτικού έργου ενταξιακής εκπαίδευσης του ΠΕΚΕΣ Δημήτρης Ζησιμόπουλος επεσήμανε: «Είμαστε εδώ για να επικοινωνήσουμε την ανάγκη της συνεργασίας μεταξύ των επιμέρους φορέων της εκπαίδευσης. Από την πλευρά μου ως συντονιστής ειδικής αγωγής και ενταξιακής εκπαίδευσης θα συζητήσουμε τα προβλήματα που υπάρχουν τόσο στον Πύργο όσο και στις άλλες πόλεις της Ηλείας αναδεικνύοντας θέματα που άπτονται της υποστήριξης γονέων και μαθητών αλλά κυρίως και των εκπαιδευτικών καθώς στην περίοδο της πανδημίας που διανύουμε έχουμε σημαντικές δυσκολίες που θα πρέπει να ανταποκριθούν οι εκπαιδευτικοί μας, ξεκινώντας από τομές που το υπουργείο ξεκινά να κάνει αυτή τη στιγμή, ενισχύοντας τα σχολεία με προσωπικό εξειδικευμένο όπως οι σχολικοί ψυχολόγοι και οι κοινωνικοί λειτουργοί. Ήδη ετοιμάζεται μία πληθώρα ειδικού επιστημονικού προσωπικού να στελεχώσει κάθε σχολική μονάδα της Ηλείας και ενισχύουμε τις δομές της ειδικής αγωγής, το Ειδικό Γενικό Γυμνάσιο- Λύκειο το ΕΕΕΕΚ Πύργου με το προσωπικό που χρειάζονται για να υποστηρίξουν τους μαθητές.

Επισημαίνουμε για μία ακόμα φορά την ανάγκη για δημιουργία αξιοπρεπών σχολικών δομών κτιρίων για να μπορούν και οι εκπαιδευτικοί να κάνουν το έργο τους αλλά και για να μπορούν γονείς και μαθητές να νιώθουν πράγματι ότι αντιμετωπίζονται από την πολιτεία ισότιμα με τους υπόλοιπους μαθητές». Όπως έγινε γνωστό κατά την διάρκεια της συνάντησης, εντός διμήνου πρόκειται να φτάσουν στα σχολεία της Ηλείας κατά προτεραιότητα ηλεκτρονικοί υπολογιστές έτσι ώστε και στο ενδεχόμενο που μία σχολική μονάδα κλείσει, να εξακολουθεί να υπάρχει η καθημερινή επαφή των μαθητών με τους καθηγητές τους. Μάλιστα ο κ. Ζησημόπουλος κάλεσε τόσο τους δήμους όσο και την Περιφέρεια να στηρίξουν τους μαθητές με την παροχή internet και αν είναι δυνατό με οικονομικές συσκευές σύνδεσης στο διαδίκτυο, όπως tablet.

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 15 Οκτωβρίου 2020 01:30

Σχετικά Άρθρα

  • Ανδραβίδα: Οι αντιδράσεις φορέων και πολιτών οδήγησαν στην ανάκληση της απόφασης για το ΓΕΛ της πόλης
    Ανδραβίδα: Οι αντιδράσεις φορέων και πολιτών οδήγησαν στην ανάκληση της απόφασης για το ΓΕΛ της πόλης

    Της Δήμητρας Βέλμαχου

    Η άμεση κινητοποίηση και η έντονη αντίδραση των πολιτών και των φορέων της πόλης της Ανδραβίδας, στο άκουσμα της είδησης ότι από την πλευρά της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας υπάρχει ειλημμένη απόφαση οι μαθητές από το Γυμνάσιο Νεοχωρίου, να μην συνεχίζουν στο ΓΕΛ Ανδραβίδας, αλλά να πηγαίνουν στο ΓΕΛ Λεχαινών, οδήγησε τελικά στην ανάκλησή της.

    Ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ανδραβίδας Παναγιώτης Δρακόπουλος σε δηλώσεις του στο ilialive.gr με έντονο ύφος έκανε λόγο για μεθοδευμένη προσπάθεια υποβάθμισης της πόλης, αφού όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η απόφαση που είχε ληφθεί αναφορικά με το ΓΕΛ Ανδραβίδας ήταν άδικη καθώς πρόκειται για ένα σχολείο που λειτουργεί άψογα, το οποίο σε επιτυχίες βρίσκεται μέσα στα 5 πρώτα του νομού και ενώ όλοι περίμεναν την ενίσχυσή του, παρά λίγο να συμβεί το αντίθετο.

    Ο κ. Δρακόπουλος μάλιστα για να ενισχύσει τον ισχυρισμό του περί προσπάθειας υποβάθμισης της Ανδραβίδας, χρησιμοποίησε και το παράδειγμα της Δομής της Μυρσίνης όπου τα παιδιά από εκεί πηγαίνουν στο λύκειο των Λεχαινών και όχι της Ανδραβίδας που είναι πιο κοντά, όπως επίσης και το γεγονός ότι τόσα χρόνια ύστερα από τον σεισμό, η Ανδραβίδα δεν έχει δημοτικό σχολείο και τα παιδιά εξακολουθούν να κάνουν μάθημα σε κοντέινερ.

    «Χορτάσαμε από λόγια, πράξεις και μόνο πράξεις» τόνισε ακολούθως ο πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας, καθώς όπως σημείωσε τα προβλήματα στην περιοχή είναι τόσα πολλά και η προσπάθεια υποβάθμισης είναι, «ξεκάθαρη και με αποδείξεις».

    «Θα μας βρουν μπροστά τους, όπως και σε αυτή την αδικία» συνέχισε ο κ. Δρακόπουλος προαναγγέλλοντας κινητοποιήσεις από σύσσωμη της κοινωνία της Ανδραβίδας, προκειμένου να διεκδικήσουν και να απαιτήσουν όλα αυτά που δικαιούνται και να αντιδράσουν στην κατάφορη αδικία που εξακολουθούν να γίνονται δέκτες.

  • Ομαδικά εργαστήρια πληροφόρησης και συμβουλευτικής στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Μαθητείας ΕΠΑΛ 2023-24
    Ομαδικά εργαστήρια πληροφόρησης και συμβουλευτικής στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Μαθητείας ΕΠΑΛ 2023-24

    Στο πλαίσιο της υλοποίησης του προγράμματος Μαθητείας ΕΠΑΛ σχολικού έτους 2023-24 προσφέρονται ομαδικά εργαστήρια πληροφόρησης και συμβουλευτικής στους Μαθητευόμενους της Η’ Φάσης του Μεταλυκειακού Έτους – Τάξη Μαθητείας από το Ινστιτούτο Εργασίας της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος με τη συνεργασία της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας καθώς και της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας.

    Το 1ο εργαστήριο με θέμα ¨Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Συναισθηματικής Νοημοσύνης¨ θα πραγματοποιηθεί ως ακολούθως:

    ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ

    ΩΡΑ

    ΧΩΡΟΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ

    20-02-2024

    14:30-17:00

    Συνεδριακό Κέντρο Π.Ε. Ηλείας (Μανωλοπούλου 31, Πύργος)

    20-02-2024

    17:30-20:00

    Συνεδριακό Κέντρο Π.Ε. Ηλείας (Μανωλοπούλου 31, Πύργος)

    28-02-2024

    14:30-17:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    28-02-2024

    17:30-20:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    06-03-2024

    14:30-17:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    06-03-2024

    17:30-20:00

    Συνεδριακό Κέντρο Δήμου Ηλιδας (Οδός Πλαστήρα, Αμαλιάδα)

    Οι ημερομηνίες των δύο επόμενων εργαστηρίων θα ανακοινωθούν προσεχώς. Τα θέματα των εργαστηρίων αυτών θα είναι

    1. Διαχείριση Συγκρούσεων στο Χώρο Εργασίας

    και

    1. Τεχνικές Αναζήτησης Εργασίας, Βιογραφικό, Συνέντευξη

    Στα εργαστήρια μπορούν επίσης να συμμετέχουν όσοι Διευθυντές και εκπαιδευτικοί των σχολείων που εμπλέκονται, το επιθυμούν.

    (Δελτίο Τύπου)

  • Erasmus Days στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας
    Erasmus Days στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας

    Στο πλαίσιο εορτασμού των Erasmus Days 2023 η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας πραγματοποίησε εκδήλωση διάχυσης αποτελεσμάτων του προγράμματος κινητικότητας “Erasmus+” με τίτλο “Καινοτο(λ)μώ στη Δ.Δ.Ε. Ηλείας” την Τρίτη 10-10-2023, στις 11:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Γυμνασίου Πύργου.

    Την εκδήλωση προλόγισε ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κ. Ανδρέας Ζέρβας, ο οποίος, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, αναφέρθηκε εκτενώς στα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι σχολικές μονάδες από τη συμμετοχή τους σε “Ευρωπαϊκά προγράμματα Erasmus+”.

    Κατόπιν, χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας Πανοσιολογιώτατος Αρχ. Φιλάρετος Σπανόπουλος, εκφράζοντας το γνήσιο ενδιαφέρον του για τα Ευρωπαϊκά προγράμματα που υλοποιούνται από την εκπαιδευτική μας κοινότητα.

    erasmus day deuter 2

    Ακολούθησε μία σύντομη ανασκόπηση των κινητικοτήτων που πραγματοποιήθηκαν κατά τα σχολικά έτη 2020-2021 και 2021-2022 από τη Συντονίστρια του προγράμματος κα Αγγελική Πολυχρονοπούλου. Στη συνέχεια πήραν το λόγο οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν σε κινητικότητες το σχολικό έτος 2022 - 2023. Συγκεκριμένα, η Διευθύντρια του ΓΕ.Λ. Ζαχάρως κα Αθηνά Αβραμίδη μοιράστηκε τις εντυπώσεις από την επίσκεψη επτά εκπαιδευτικών, μελών του προγράμματος, στο σχολείο IES Serra d'Espadà στην Όντα της Ισπανίας. Επίσης, η εκπαιδευτικός κα Παρασκευή Λαμπροπούλου από το ΓΕ.Λ. Ζαχάρως μίλησε για τις εμπειρίες που αποκόμισαν τρεις εκπαιδευτικοί στο σχολείο Marie Curie Realschule Plus Bad Marienberg στη Γερμανία. Για τη δεύτερη κινητικότητα στη Γερμανία στο σχολείο Erzbischofliche St Anna Schule Gymnasium στο Βούπερταλ, το οποίο επισκέφθηκαν τέσσερις εκπαιδευτικοί, μίλησαν η Διευθύντρια του Γυμνασίου Λαμπείας-Λ.Τ. κα Αναστασία Κατσουλιέρη και η εκπαιδευτικός κα Αγγελική Πολυχρονοπούλου από το Γυμνάσιο Ζαχάρως. Τέλος, οι εκπαιδευτικοί κα Αικατερίνη Τζούδα, που τώρα υπηρετεί στο ΓΕ.Λ. Κάτω Αχαΐας, και η κα Μάγδα Αργυροπούλου από το 1o Γυμνάσιο Πύργου μοιράστηκαν τις γνώσεις που αποκόμισαν από τη συμμετοχή τους στα επιμορφωτικά προγράμματα “Innovative Approaches to teaching” και “Game based Learning and Gamification” αντίστοιχα, τα οποία πραγματοποιήθηκαν στην Πράγα.

    Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ευχαριστίες σε όλους όσοι συνέδραμαν ενεργά στην υλοποίηση του προγράμματος “Καινοτο(λ)μώ στη Δ.Δ.Ε. Ηλείας”.

    Τη διοργάνωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Διευθυντής της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κ. Ανδρέας Ζέρβας, ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Ηλείας Πανοσιολογιώτατος Αρχ. Φιλάρετος Σπανόπουλος, η Προϊσταμένη Εκπαιδευτικών θεμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κα Πολυξένη Κοτρέτσου, η Συντονίστρια Ευρωπαϊκών προγραμμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας κα Βασιλική Κάρμη, Διευθυντές σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικοί.

    erasmus day deuter 3

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πύργος: Συνδετικός κρίκος μεταξύ σχολείου και επαγγέλματος η Μαθητεία – Πλήρης ανάλυση στην χθεσινή εκδήλωση στο Πάρκο Ξυστρή
    Πύργος: Συνδετικός κρίκος μεταξύ σχολείου και επαγγέλματος η Μαθητεία – Πλήρης ανάλυση στην χθεσινή εκδήλωση στο Πάρκο Ξυστρή

    Μια ενδιαφέρουσα εκδήλωση πραγματοποιήθηκε χθες το πρωί, από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Θεματικού Πάρκου Ξυστρή, η οποία ως κύριο στόχο είχε την προβολή του θεσμού της Μαθητείας.

    Πρόκειται για ένα νέο εκπαιδευτικό σύστημα στο οποίο ο μαθησιακός χρόνος εναλλάσσεται μεταξύ χώρου εργασίας και εκπαιδευτικής δομής. Ο μαθητευόμενος δηλαδή συνδέεται με συμφωνητικό Μαθητείας με τον εργοδότη, λαμβάνει αμοιβή ή επίδομα, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, και έχει ασφαλιστική κάλυψη.

    Η Μαθητεία υλοποιείται με βάση το πρόγραμμα μάθησης το οποίο επιμερίζεται στον χώρο εργασίας και στην εκπαιδευτική δομή ενώ ο εργοδότης αναλαμβάνει να παράσχει στον μαθητευόμενο εκπαίδευση, σύμφωνα με καθορισμένο πρόγραμμα, το οποίο, σε συνδυασμό με το πρόγραμμα μάθησης στην εκπαιδευτική δομή, οδηγεί σε πιστοποίηση των γνώσεων και δεξιοτήτων που απέκτησε ο μαθητευόμενος και σε συγκεκριμένο επάγγελμα.

    Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανδρέας Ζέρβας αναφερόμενος στην εκδήλωση αυτή και τους σκοπούς της επεσήμανε πως «... η εκδήλωση έχει σαν σκοπό την προβολή του θεσμού της μαθητείας με διάφορους τρόπους διότι είναι ένας θεσμός ο οποίος έχει υπεισέλθει στην εκπαίδευση τα τελευταία χρόνια εκ μέρους του υπουργείου Παιδείας και αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ της εκπαίδευσης και της αγοράς εργασίας.

    Κάτι που όλοι λένε ότι είναι το ζητούμενο για μετά την εκπαίδευση αλλά τώρα πλέον είμαστε σε έναν τέτοιο δρόμο που διευκολύνονται για επαγγελματική αποκατάσταση οι ίδιοι οι εκπαιδευόμενοι αλλά και οι υπηρεσίες και οι επιχειρήσεις που τους χρησιμοποιούν για την καλή στελέχωσή τους.

    Ο θεσμός της μαθητείας είναι στην ουσία μεταλυκειακή εκπαίδευση αλλά με ένα έτος έχεις περισσότερες γνώσεις και ταυτόχρονα ανεβαίνεις και επίπεδο στο διεθνές προσοντολόγιο, επομένως έχεις και ουσιαστικά αλλά και τυπικά προσόντα για να μπορέσεις να αποκατασταθείς ευκολότερα.

    Δηλαδή βοηθιέται η εκπαίδευση αλλά ταυτόχρονα και η οικονομία. Διότι η οικονομία των ατόμων φέρνει σε καλή θέση την οικονομία της αγοράς.

    Οι εκπαιδευόμενοι της μαθητείας πηγαίνοντας σε θέσεις υπηρεσιών και επιχειρήσεων δημιουργείται με αυτόν τον τρόπο μία ώσμωση μεταξύ των εκπαιδευομένων της κοινωνίας και των επιχειρήσεων με τελικό αποτέλεσμα κάποιες επιχειρήσεις να κρατούν αυτούς που γνώρισαν, τους αν καλούς εκπαιδευόμενους στη δουλειά. Άρα έχουμε και την στελέχωση ταυτόχρονα των επιχειρήσεων και επαγγελματική αποκατάσταση των εκπαιδευομένων. Οπότε είναι το πλήρες ζητούμενο από τον θεσμό» σημείωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ζέρβας.

    Η εκδήλωση εκτός από την ανάλυση του τρόπου λειτουργίας του θεσμού της Μαθητείας και των πλεονεκτημάτων του, περιελάμβανε επίσης και την βράβευση για την πιστοποίηση των εκπαιδευομένων των τελευταίων χρόνων. Χαιρετισμούς απηύθυναν μεταξύ άλλων ο πρώην υφυπουργός Παιδείας Δημήτρης Μπαξεβανάκης, ο δήμαρχος Πύργου Τάκης Αντωνακόπουλος, η αντιδήμαρχος Παιδείας δήμου Ζαχάρως Δήμητρα Σκαλτσά, ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ηλείας Κώστας Νικολούτσος...

    mathiteia 2

    mathiteia 3

    mathiteia 4

    mathiteia 5

    mathiteia 6

    mathiteia 7

    mathiteia 8

    mathiteia 9

    mathiteia 10

  • Δείτε που τοποθετούνται οι νέοι διευθυντές σχολείων - Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε όλα τα σχολεία της χώρας
    Δείτε σήμερα που τοποθετούνται οι νέοι διευθυντές σχολείων - Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε όλα τα σχολεία της χώρας
    Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε σχολεία των νέων διευθυντών σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

    Σήμερα Τρίτη 18 Απριλίου αρχίζουν οι ανακοινώσεις των τοποθετήσεων των νέων Διευθυντών Σχολείων.

    Σύμφωνα με τον ΓΓ του ΥΠΑΙΘ Αλ. Κόπτσης οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης οφείλουν να τοποθετήσουν τους νέους διευθυντές σχολικών μονάδων από σήμερα Τρίτη 18 Απριλίου έως την Πέμπτη 20 Απριλίου.

    Σε ΦΕΚ η νέα διάταξη για τον χρόνο ανάληψης υπηρεσίας των νέων Διευθυντών Σχολείων

    Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η νέα διάταξη για τον χρόνο ανάληψης υπηρεσίας από τους νέους Διευθυντές Σχολείων, η οποία ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία στη Βουλή.

    Ειδικότερα, η διάταξη έχει ως εξής:

    Άρθρο 100
    Ρυθμίσεις σχετικές με τις τοποθετήσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων και με την ανάληψη υπηρεσίας στελεχών της εκπαίδευσης - Τροποποίηση περ. ε) παρ. 3 άρθρου 39 και παρ. 1 άρθρου 42 ν. 4823/2021

    1. Στην περ. ε) της παρ. 3 του άρθρου 39 του ν. 4823/2021 (Α’ 136) προστίθεται τέταρτο εδάφιο και η περ. ε) διαμορφώνεται ως εξής:

    «ε) οι υποψήφιοι για τις θέσεις Διευθυντών σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.) μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τις θέσεις του συνόλου των σχολικών μονάδων και Ε.Κ., αντίστοιχα, μίας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Οι υποψήφιοι για τις θέσεις διευθυντών Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. μπορούν να υποβάλουν αίτηση για τις θέσεις Διευθυντών μέχρι πέντε (5), συνολικά, Π.Σ. και ΠΕΙ.Σ. της ίδιας Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε κάθε περίπτωση, προϋπόθεση τοποθέτησης σε θέση Διευθυντή σχολικής μονάδας ή Ε.Κ. είναι να δύναται ο υποψήφιος να συμπληρώσει το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης του Διευθυντή στις σχολικές μονάδες και τα Ε.Κ. που δηλώνει. Για τη συνδρομή της προϋπόθεσης του προηγούμενου εδαφίου το υποχρεωτικό ωράριο της θέσης Διευθυντή στις σχολικές μονάδες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή τα Ε.Κ., το οποίο απαιτείται να συμπληρώνεται, υπολογίζεται χωρίς να εφαρμόζεται το δεύτερο εδάφιο της περ. α) της παρ. 13 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 (Α’ 167), στις περιπτώσεις εκείνες που τα αρμόδια Τοπικά Συμβούλια Επιλογής εξακριβώνουν ότι με την εφαρμογή του δευτέρου εδαφίου της περ. α) της παρ. 13 του άρθρου 14 του ν. 1566/1985 καθίσταται αδύνατη η τοποθέτηση Διευθυντή σε σχολικές μονάδες ή Ε.Κ., στις οποίες προβλέπεται τοποθέτησή τους ή ανατρέπεται η σειρά κατάταξης των επιλεγέντων Διευθυντών στους κυρωμένους οριστικούς αξιολογικούς πίνακες.»

    2. Στην παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, περί του καθορισμού της έναρξης και της διάρκειας της θητείας των στελεχών της εκπαίδευσης, προστίθεται τέταρτο εδάφιο και η παρ. 1 διαμορφώνεται ως εξής:

    «1. Η επιλογή και τοποθέτηση των στελεχών της εκπαίδευσης γίνεται για τετραετή θητεία, η οποία ξεκινά με την τοποθέτησή τους και λήγει την 31η Ιουλίου του τέταρτου έτους που ακολουθεί την επιλογή, με την επιφύλαξη της παρ. 1 του άρθρου 44 και της παρ. 6 του άρθρου 60. Η επιλογή και η τοποθέτηση στις κενούμενες θέσεις γίνονται για το υπόλοιπο της θητείας. Όσοι τοποθετούνται σε θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους και μετά από τη λήξη της θητείας τους, μέχρι την ανάληψη υπηρεσίας των νέων στελεχών. Τα νέα στελέχη της εκπαίδευσης των περ. στ) έως και κβ) της παρ. 2 και των περ. δ) έως και ιε) της παρ. 3 του άρθρου 30, τα οποία επιλέγονται σύμφωνα με το Κεφάλαιο Β’ και τοποθετούνται το τελευταίο τρίμηνο πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους αναλόγως της βαθμίδας εκπαίδευσης στην οποία ανήκουν, αναλαμβάνουν υπηρεσία εντός των τριών (3) τελευταίων εργάσιμων ημερών του ίδιου διδακτικού έτους όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και εντός του πρώτου δεκαημέρου του Ιουλίου μετά από τη λήξη του ίδιου διδακτικού έτους όσον αφορά στα στελέχη που ανήκουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.»

    3. Η περ. ε) της παρ. 3 του άρθρου 39 του ν. 4823/2021, όπως διαμορφώνεται με την παρ. 1 του παρόντος, ισχύει και για τους Διευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή Ε.Κ. που τοποθετούνται μετά από την έναρξη ισχύος του παρόντος και η παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, όπως διαμορφώνεται με την προσθήκη τετάρτου εδαφίου με την παρ. 2 του παρόντος ισχύει και για τους διευθυντές σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που επιλέγονται και τοποθετούνται το τελευταίο τρίμηνο πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους 2022-2023.

    4. Οι Προϊστάμενοι Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και οι διευθυντές σχολικών μονάδων, οι οποίοι έχουν επιλεγεί το διδακτικό έτος 2022-2023, και έχουν τοποθετηθεί, κατά την έναρξη ισχύος του παρόντος ή θα τοποθετηθούν μετά την έναρξη ισχύος του, ως διευθυντές σχολικών μονάδων, παραμένουν στη θέση που κατέχουν πριν από την τοποθέτησή τους και εξακολουθούν να ασκούν τα καθήκοντά τους μέχρι να αναλάβουν υπηρεσία, σύμφωνα με το τέταρτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 42 του ν. 4823/2021, όπως το εδάφιο αυτό προστίθεται με την παρ. 2 του παρόντος.

    Δείτε εδώ τις τοποθετήσεις σε σχολεία των νέων διευθυντών σε όλες τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης

    Ιστοσελίδες Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

    Ιστοσελίδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

    Πηγή: alfavita.gr

  • Ηλεία: Ανακοινώθηκαν οι κυρωμένοι πίνακες διευθυντών σχολείων - 13 έως 20 Απριλίου οι τοποθετήσεις
    Ηλεία: Ανακοινώθηκαν οι κυρωμένοι πίνακες διευθυντών σχολείων - 13 έως 20 Απριλίου οι τοποθετήσεις

    Ανακοινώθηκαν από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτ. Ελλάδας, οι τελικοί αξιολογικοί πίνακες υποψηφίων διευθυντών/τριων της Ηλείας για τις σχολικές μονάδες του νομού.

    Η Υπουργική Απόφαση Φ.361.22/6/149788 /Ε3/2-12-2022 προβλέπει ότι «υποψήφιοι που δεν υποβάλουν δήλωση προτίμησης διαγράφονται από τον πίνακα», ενώ οι τοποθετήσεις των νέων Διευθυντών Σχολείων θα γίνουν από 13 έως 20 Απριλίου.

    Όσοι τοποθετούνται σε θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης διαγράφονται, μετά από την έκδοση της απόφασης τοποθέτησης, από τον αξιολογικό πίνακα επιλογής και θεωρείται ότι έχουν αυτοδικαίως παραιτηθεί από άλλη θέση στελέχους της εκπαίδευσης που κατέχουν.

    pinakes 1

    pinakes 2

    pinakes 3

    pinakes 4

    pinakes 5

    Φωτογραφία: EUROKINSSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ

  • Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας: «Καινοτο(λ)μώ στη ΔΔΕ Ηλείας»
    Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας: «Καινοτο(λ)μώ στη ΔΔΕ Ηλείας»

    Στις 16 Ιανουαρίου 2023 στο Συνεδριακό κέντρο της Περιφερειακής Ενότητας Ηλείας η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας, στο πλαίσιο του εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού προγράμματος ERASMUS+ KA1 με τίτλο «Καινοτο(λ)μώ στη Δ.Δ.Ε Ηλείας», πραγματοποίησε εκδήλωση διάχυσης των αποτελεσμάτων των κινητικοτήτων που έχουν υλοποιηθεί έως σήμερα.

    Αρχικά έγινε αναφορά στο σκοπό, στους επιμέρους στόχους και στον τρόπο οργάνωσης του προγράμματος. Στη συνέχεια, παρουσιάστηκαν τα συνεργαζόμενα σχολεία και το χρονοδιάγραμμα των κινητικοτήτων. Κατόπιν, το λόγο πήραν οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στις επιμορφώσεις και παρουσίασαν τις εμπειρίες τους.

    Συγκεκριμένα, ο κ. Μπίρμπας Γεώργιος, η κα Κλουκίνα Θεοδοσία, και η κα Σταθοπούλου Κωνσταντίνα – Κανέλλα αναφέρθηκαν στο πρόγραμμα Innovative techniques for teachers, mentors and educators to fight drop out and motivate youth που υλοποιήθηκε διαδικτυακά τον Μάιο του 2021 από φορέα στην Ιταλία και αναφερόταν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων έτσι ώστε ο εκπαιδευτικός να ανταποκριθεί επιτυχώς στο ρόλο του ως καθοδηγητής - μέντορας.

    Το λόγο πήραν στη συνέχεια η κα Καρύδη Γεωργία, η κα Γυφτοπούλου Αναστασία και η κα Μπούλιαρη Αθανασία, οι οποίες επισκέφθηκαν το Δουβλίνο της Ιρλανδίας τον Απρίλιο του 2022 και παρακολούθησαν την επιμόρφωση με τίτλο: The 4Cs: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in Schools’’. Οι εκπαιδευτικοί παρουσίασαν τον τρόπο με τον οποίο ενσωμάτωσαν στη διδασκαλία τη Δημιουργικότητα, την Κριτική Σκέψη, την Επικοινωνία και τη Συνεργασία.

    Ακολούθησε η παρουσίαση του φινλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος από τις εκπαιδευτικούς κα Ζαχαροπούλου Ευφροσύνη, κα Σταθοπούλου Κωνσταντίνα -Κανέλλα και κα Πολυχρονοπούλου Αγγελική οι οποίες επισκέφθηκαν σχολικές μονάδες στο Ελσίνκι το Μάιο του 2022 στο πλαίσιο της επιμόρφωσης Structured Educational Visit to Schools & Training Seminars in Finland”.

    Η εκδήλωση έκλεισε με την παρουσίαση του επιμορφωτικού προγράμματος “Social Web Solutions” που υλοποιήθηκε στην Κύπρο τον Μάιο του 2022. H κα Καραντζά Νικολέττα, η κα Δημητρουλοπούλου Γεωργία και η κα Τζανέτου Αφροδίτη αναφέρθηκαν στη χρήση των ψηφιακών εργαλείων στην εκπαιδευτική πράξη.

    Το πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί με κινητικότητες στην Ισπανία, στη Γερμανία, στην Τσεχία και στην Πολωνία.

    kainotolmo dde 2

    kainotolmo dde 3

    kainotolmo dde 4

    kainotolmo dde 5

    (Δελτίο Τύπου)

  • Πύργος: Παράσταση διαμαρτυρίας από τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής
    Πύργος: Παράσταση διαμαρτυρίας από τους νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής

    Να υπογραφούν εδώ και τώρα οι διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησής τους, ζήτησαν για μια ακόμη φορά χθες, οι νεοδιόριστοι δόκιμοι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, κατά την διάρκεια παράστασης διαμαρτυρίας, που πραγματοποίησαν στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έχοντας στο πλευρό τους το ΔΣ της ΕΛΜΕ Ηλείας.

    Όπως τόνισε μάλιστα η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας Στέλλα Αναστάσιου «…για μία ακόμα φορά, στηρίζουμε το δίκαιο αίτημα των αδιόριστων συναδέλφων ειδικής αγωγής, οι οποίοι αν και έχουν περάσει τα δύο χρόνια δόκιμης υπηρεσίας και σύμφωνα με το νόμο θα έπρεπε να είχαν νομιμοποιηθεί, δεν έχει προχωρήσει αυτή η διαδικασία. Με ευθύνη και του υπουργείου Παιδείας αλλά και του διευθυντή δευτεροβάθμιας καθώς αυτός είναι ο αρμόδιος για να υπογράψει τις διαπιστωτικές πράξεις μονιμοποίησης. Βέβαια δεν τρέφουμε καμιά αυταπάτη για το πού το πάει το υπουργείο και η κυβέρνηση, άλλωστε στις 28/11 του που συζητήθηκε στη Βουλή η επίκαιρη ερώτηση του ΚΚΕ, η υφυπουργός Παιδείας, ήταν ξεκάθαρη αν όχι κυνική. Ότι δηλαδή οι νεοδιόριστοι συνάδελφοι, δεν θα μονιμοποιηθούν αν δεν αξιολογηθούν πρώτα και μάλιστα είπε ότι αν η αξιολόγηση δεν είναι επιτυχημένη, θα επαναληφθεί η διαδικασία.

    eidiki elme 2

    Άρα λοιπόν, καταλαβαίνουμε ότι η στόχευση της κυβέρνησης και του υπουργείου μέσω της αξιολόγησης, δεν είναι βέβαια να αναβαθμίσει το σχολείο και τον εκπαιδευτικό όπως διατείνεται αλλά να βάλει εμπόδιο στην μόνιμη και σταθερή εργασία των συναδέλφων εκπαιδευτικών και χρησιμοποιείται η αξιολόγηση ως μέσο πίεσης και πειθάρχησης των συναδέλφων στην αντιλαϊκή και αντί εκπαιδευτική πολιτική» σημείωσε η κα Αναστασίου, η οποία εξέφρασε παράλληλα την πικρία της για την αντιμετώπιση του Διευθυντής Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης, ο οποίος αν και είχε ενημερωθεί όπως σημείωσε η κα Αναστασίου, επέλεξε να λείπει.

    «Εμείς βέβαια σαν εκπαιδευτικοί, δεν μπορούμε να δεχτούμε αυτή την κατάσταση γι’ αυτό είμαστε σήμερα εδω για να διαμαρτυρηθούμε όπως είχαμε κάνει και πριν ένα μήνα περίπου και βέβαια θέλουμε να εκφράσουμε και την αγανάκτηση μας για τον διευθυντή δευτεροβάθμιας, ο οποίος για δεύτερη φορά, ενώ ήταν ενημερωμένος για την παράσταση διαμαρτυρίας, απουσιάζει και στην ουσία δεν καταδέχεται να ακούσει τους συναδέλφους και τα δίκαια αιτήματά τους για μονιμοποίηση. Το υπουργείο συνεχίζει να κρατάει τους συναδέλφους αυτούς σε ομηρία αφού δεν προχωρά την μονιμοποίησή τους. Άμεσα, εδώ και τώρα απαιτούμε την μονιμοποίησή καθώς έτσι ορίζεται και από την κείμενη νομοθεσία».

    Από την πλευρά της η Ευρυδίκη Παυλόπουλου, αντιπρόεδρος ΕΛΜΕ Ηλείας, συμπλήρωσε πως: «Είμαστε εδώ για μία ακόμα φορά στην διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για να διαμαρτυρηθούμε για την μη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων συναδέλφων, οι οποίοι έπρεπε ήδη να μονιμοποιηθούν, καθώς ο χρόνος της δόκιμης παροχής υπηρεσιών στο δημόσιο σχολείο έχει τελειώσει από τον Αύγουστο. Τελευταία όμως, μαθαίνουμε μέσω των δηλώσεων του γενικού γραμματέα του υπουργείου και της υφυπουργού Παιδείας, ότι δεν πρόκειται να μονιμοποιηθούν οι συνάδελφοι, εάν δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία για την ατομική αξιολόγηση.

    Αυτός είναι ο στόχος, χρησιμοποιούν τους συναδέλφους σε ομηρία αυτή τη στιγμή με παράνομο και αυθαίρετο τρόπο προκειμένου να περάσουν την πολυπόθητη που εμείς θεωρούμε αντιδραστική και τιμωρητική αξιολόγηση στην εκπαίδευση. Η ιστορία αυτή είναι πολύ σοβαρή, δεν αφορά μόνο τους νεοδιόριστους συνάδελφος ειδικής αγωγής του 20 αλλά και του 21 και του 22, αφορά όλους τους αναπληρωτές που έρχονται αλλά και τους μόνιμους συναδέλφους που έπεται και για αυτούς η ατομική αξιολόγηση και ίσως γιατί όχι και η αμφισβήτηση της ικανότητάς τους και μέσα από αυτή και η αμφισβήτηση της μονιμότητας. Θεωρούμε ότι εδώ και τώρα θα πρέπει τα ΠΥΣΔΕ και οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας να περάσουν στην μονιμοποίησή των συναδέλφων και επίσης τα εκπαιδευτικά σωματεία να στηρίξουν μέχρι την τελική δικαίωση τους συναδέλφους αξιοποιώντας όλους τους τρόπους που θα πετύχουν αυτή την δικαίωση».

    eidiki elme 3

Sites του Ομίλου

Αγ. Κυριακής 4 | Πύργος Ηλείας | Τηλ: 26210 30400 | Δημοσιογραφικό τμήμα: 6976 869414 | Εμπορικό Τμήμα: 6945 556212 | email: [email protected]

Μ.Η.Τ. 242102 | ΑΦΜ: 105224221 - ΔΟΥ Πύργου | Aρ.Γ.Ε.ΜΗ. 141319425000 | Ατομική Επιχείρηση | Ιδιοκτήτρια - διευθύντρια - διαχειρίστρια - δικαιούχος ονόματος τομέα: Δήμητρα Βέλμαχου | Διευθυντής σύνταξης: Γιάννης Σπυρούνης

Up & High Media & Productions

ilia live smallCopyright © 2011 - 2024 Ηλεία Live!.
Με την επιφύλαξη παντός δικαιώματος.

Μέλος του 
Μητρώο ΜΗ

Marma Touch